Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op een profiel pagina werkt het volgende wel

<span onclick="document.getElementById('lang_nl').style.display='';document.getElementById('lang_en').style.display='none'">NL</span>
<span onclick="document.getElementById('lang_en').style.display='';document.getElementById('lang_nl').style.display='none'">EN</span>

<div id="lang_nl">
Deze tekst is in het Nederlands
</div>

<div id="lang_en" style="display:none">
This text is in English
</div>

Helaas worden de onclick attributen bij een cachepagina er uitgefilterd. Iemand een idee hoe ik javascript wel werkend krijg op een cachepagina?

Tc

Geplaatst

Helaas worden de onclick attributen bij een cachepagina er uitgefilterd. Iemand een idee hoe ik javascript wel werkend krijg op een cachepagina?

Tc

Niet...

Alle javascript en andere 'enge' tags (zoals iFrames) worden er door geocaching.com uitgefilterd met behulp van HTMLtidy. Voorzover ik weet heeft niemand daar een slinkse oplossing voor gevonden. En mocht die gevonden worden dan zal die in de volgende release wel verholpen worden.

Geplaatst

Alle javascript en andere 'enge' tags (zoals iFrames) worden er door geocaching.com uitgefilterd met behulp

Dat snap ik, doe ik bij mijn eigen cachepagina's ook. Wat is niet snap is dat deze tags op een profiel pagina wel veilig worden gevonden, maar op een cachepagina niet.

Op mijn profiel pagina kan ik daardoor wat leuk effectjes maken:

http://www.geocaching.com/profile/?guid=e5f367d0-e705-44b0-926b-c5c7a7b9b975

Tc

Geplaatst

... of naar een pdf-je en dan uiteraard onder vermelding van "Alert: You are about to download a file that contains further details needed to find this geocache. As the cache owner, I represent that this file is safe to download although it has not been checked by Groundspeak or by the reviewer for possible malicious content. Download this file at your own risk. [insert link here]" (klikkerdeklik).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...