keske27 Geplaatst 11 april 2010 Share Geplaatst 11 april 2010 Hallo all, Ik heb een tweede account voor mijn zoon aangemaakt, maar er gaan diversen dingen verkeerd??? Ik kan wel inloggen, maar geen cache's loggen als found?? (moet eerst inloggen, maar als dit gedaan is kan ik cache niet als found loggen??) Activeren kan pas als ik een cache gevonden heb? (vreemd kan dus ook niet?) Wie oh wie kan mij helpen, want hij wil zelf ook cache's gaan loggen als found Vriendelijke Groet Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 11 april 2010 Share Geplaatst 11 april 2010 Vreemd verhaal, heb hetzelfde voor die van mij gedaan . Werkt feilloos (hij is geen premium member) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kevin-96 Geplaatst 11 april 2010 Share Geplaatst 11 april 2010 Hallo all, Ik kan wel reageren (onder z'n naam) op het Forum?? Maar niet loggen?? Groet Keske27 Hallo all, Ik heb een tweede account voor mijn zoon aangemaakt, maar er gaan diversen dingen verkeerd??? Ik kan wel inloggen, maar geen cache's loggen als found?? (moet eerst inloggen, maar als dit gedaan is kan ik cache niet als found loggen??) Activeren kan pas als ik een cache gevonden heb? (vreemd kan dus ook niet?) Wie oh wie kan mij helpen, want hij wil zelf ook cache's gaan loggen als found Vriendelijke Groet Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 11 april 2010 Share Geplaatst 11 april 2010 Heb je het over een account op gc.nl (waaronder dit forum) of gc.com (waarop je caches logt) ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 11 april 2010 Share Geplaatst 11 april 2010 (bewerkt) Heb je wel voor het account van je zoon wel een validatie e-mail ontvangen? Zo niet, is die misschien door je spamfilter afgevangen? 11 april 2010 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden