Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als ik caches via GSAK in mijn Oregon laad, krijgen de Earthcaches het ikoontje van Tradi's. We lopen nu dus regelmatig tevergeefs te zoeken naar een kokertje, terwijl we eigenlijk een foto moeten maken of zo...

Is het mogelijk om de icoontjes van Earthcaches (of een ander afwijkend ikoontje zodat ze herkenbaar zijn) in de GPS te krijgen?

En doe ik dat dan via GSAK of via een aanpassing in de GPSr? Ik gebruik een Macro die ik van de GSAK site heb gedownload voor de export van Waypoints van GSAK naar de GPSr.

Of lukt het niet en hebben jullie een andere creatieve oplossing?

Ik ben benieuwd.

Sandra

Geplaatst

als je ColoradoExportBeta gebruikt kun je instellen dat je een POI icoontje naast je cache icoontje wil waarmee hij aangeeft dat het een earthcache is. Even aanvinken bij de Attribute POIs (rechts midden)...

Succes!

• 2 weeks later...
Geplaatst
Ik had op mijn orgegon 300 de laatste update geinstaleerd en zag ineens de earthcache icoontjes.

hej..de icoontjes krijg je overal bij te zien daarvoor hoef je niet de optie POI aan te vinken in je macro

Gast josephine
Geplaatst
Ik had op mijn orgegon 300 de laatste update geinstaleerd en zag ineens de earthcache icoontjes.

Ik heb een oregon 400 en heb wel earthcache-icoontjes. Dit kreeg ik na het downloaden van de laatste software van Garmin op mijn oregon. Even updaten dus? Succes!

Geplaatst

hoi

Maar als je er 500 tegelijk inlaadt op de GPS geeft die dat speciale icoontje dan alleen aan bij de earthcaches?

Groetjes

De Hoefsmidjes

Geplaatst
hoi

Maar als je er 500 tegelijk inlaadt op de GPS geeft die dat speciale icoontje dan alleen aan bij de earthcaches?

Groetjes

De Hoefsmidjes

nee bij alle soorten caches :thumbdown:

Gast josephine
Geplaatst
hoi

Groetjes

De Hoefsmidjes

Wanneer ik via GSAK caches inlaadt op mijn Oregon geeft hij gewoon de Earthcaches weer met een apart icoontje. Ik hoef de caches niet apart in te laden als POI's.

Geplaatst

Sinds de laatste systeemupdate op mijn Oregon 400t heb ik niet alleen de earthcache icoontjes op de kaart, wat nog veel mooier is dat alle icoontjes getoond worden als je 'geocache zoeken' doet. Eindelijk in 1 oogopslag wat de dichtsbijzijnde caches zijn, met daarvoor de icoontjes van het type (multi, earth etc.). Ben er blij mee...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...