Spring naar bijdragen
  • 0

Mapsource

Vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Heb wel een cd van heel Noorwegen .Kijk even op www.belanor.no

Deze cd heeft een schaal van 1:250 000 .Is voor Geo-caching meer dan genoeg.

heb ook 2 cd die tot een serie horen van 18 ? cd,s

Zijn van Jotunheimen en Hardangervidda. schaal 1:50 000 gebruik ik meer voor het wandelen.Maar als er een cache ligt , neem ik deze kaarten ook natuurlijk.Die laatste 2 kaarten zijn natuurlijk groter dan de gebieden die genoemd worden.Alles werk onder prog.map sourse.

wil je meer weten dan hoor ik het wel.

Jacco van het Vechtdal team.

vechtdalteam@sallandxs.net

• 0
Geplaatst
Hoi,

HELLUP, ik kan het niet meer vinden :D , maar ik dacht dat ik ergens las dat er een nieuwe mapsource ed. is (het type weet ik niet meer,  "metroguide"...? ?), waar Noorwegen nu wel helemaal ingevuld was?

Iemand anders die dit ook gelezen heeft??  Ik kan het echt niet meer vinden, dit is echt irri.

Cu, Sigurd

Mapsource Metroguide Europe 5.01 das de laatste nieuwe.

Daar staan alle mapsource kaarten van heel europa op.

En deze versie kan zelf een route bepalen en de kaart selctie tools zijn aangepast.

Geweldige update.

Oh en natuurlijk niet vergeten de laatste update van de firmware te pakken he vanaf garmin.com geloof ik versie 5.4 ofzo.

• 0
Geplaatst
Mapsource Metroguide Europe 5.01 das de laatste nieuwe.

Daar staan alle mapsource kaarten van heel europa op.

En deze versie kan zelf een route bepalen en de kaart selctie tools zijn aangepast.

Geweldige update.

Oh en natuurlijk niet vergeten de laatste update van de firmware te pakken he vanaf garmin.com geloof ik versie 5.4 ofzo.

Ik weet niet of de 5.01 al uit is. Op de Garminsite wordt daar niet over gesproken. De laatste versie daar is de 5.0. Zie: http://www.garmin.com/cartography/mapSource/MGEuro.jsp

Daar staat ook gewoon heel europa op maar enkele landen zijn niet op "huis aan huis" nivo. Zie hier om de kaart te testen...

Dekking:

Metroguide5a.jpg

Metroguide5b.jpg

Metroguide5c.jpg

• 0
Geplaatst
Kruimeldief :blink:dikke blote chatter :lol:

De Fee maakt dan wel hele fraai foto's van je goeie kant, want deze foto had ik nog niet van je gezien.

Groetjes van Wijntje :ph34r:

• 0
Geplaatst

Hellup, een mapsource van Nederland (want daar woon ikke) Duitsland (want daar koop ik iedere maand bier), belgie (daar rij ik doorheen naar Frankrijk), Luxemburg (daar koop ik tijdens de heenweg op vakantie tabak en drank) en Frankrijk (daar ga ik op vakantie) is voor mij genoeg.

Waar kun je op vakantie anders heen dan Frankrijk?

• 0
Geplaatst

Even 1 vraagje: heb jij alle provinciën al gehad?????

Wij nog niet, we blijven voorlopig dus in Nederland vakantie vieren. En anders gaan we richting Engeland, Wales en niet te vergeten Schotland. Ten slotte hebben Biertjuh en ik elkaar in Londen leren kennen. Dus ooit gaan we daar geocachen :lol: Hoop dus wel dat daar kaarten van zijn.

Groetjes van Marja :blink:

• 0
Geplaatst

Even 1 vraagje: heb jij alle provinciën al gehad?????

Wij nog niet, we blijven voorlopig dus in Nederland vakantie vieren. En anders gaan we richting Engeland, Wales en niet te vergeten Schotland. Ten slotte hebben Biertjuh en ik elkaar in Londen leren kennen. Dus ooit gaan we daar geocachen :lol: Hoop dus wel dat daar kaarten van zijn.

Groetjes van Marja :blink:

OK, dan ga je naar Londen, ben ik als eens met m'n fiets geweest, veel te warm!

Holland is naar mijn idee onbereikbaar, want er staat altijd file en in Amsterdam kun je je auto niet parkeren en als het lukt, dan is ie na tijd opengebroken of er zit een wielklem om je autowiel.

Bah, wat een vooroordelen!

~Ik heb m'n vrouw ontmoet in Frankrijk.

Ik ken daar een heel leuk plaatsje waar in al 20 jaar kom en ik ben er al met drie vriendinnen geweest, geweldig!

• 0
Geplaatst
De Fee maakt dan wel hele fraai foto's van je goeie kant, want deze foto had ik nog niet van je gezien.

Groetjes van Wijntje :lol:

Nah, zo zie ik er toch niet uit?

GRTZ

Kruimeldief :blink: If love is a game, then I'm game over!

• 0
Geplaatst
~Ik heb m'n vrouw ontmoet in Frankrijk.

Ik ken daar een heel leuk plaatsje waar in al 20 jaar kom en ik ben er al met drie vriendinnen geweest, geweldig!

1 vrouw en 3 vriendinnen. Wij zijn ooit ook in Frankrijk geweest, maar Ruud kon niet van me af komen......

Als je tips hebt wil hij ze graag weten :lol: in ieder geval de naam van het plaatsje

Groetjes Marja :blink:

• 0
Geplaatst
Wij zijn ooit ook in Frankrijk geweest, maar Ruud kon niet van me af komen......

Als je tips hebt wil hij ze graag weten  :ph34r: in ieder geval de naam van het plaatsje

Tsja, welke tip moet ik geven..................

Goh, kijk eens waar ik caches heb gelegd, want daar kom ik weleens! :lol:

Mah, een ding moet je niet vergeten:

Neem geen dingen mee die je ter plaatse kunt aanschaffen! :blink:

• 0
Geplaatst
Kruimeldief :blink: If love is a game, then I'm game over!

't is maar goed dat Love geen Game is :ph34r:

Groetjes van Wijntje :lol:die ook gek is op spelletjes

• 0
Geplaatst
Neem geen dingen mee die je ter plaatse kunt aanschaffen! :ph34r:

Één vraagje nog ...... Moet ik Mar of mijn tandenborstel nu thuis laten :lol:

Ruud :blink:

• 0
Geplaatst
Neem geen dingen mee die je ter plaatse kunt aanschaffen!
Één vraagje nog ...... Moet ik Mar of mijn tandenborstel nu thuis laten
Lachuh

Je stelt een vraag waar jezelf het antwoord al op weet! :lol:

Op die plaats naast de bestuurdersstoel kan ook een laptop staan (=een betrouwbare kaartlezer) :blink:

• 0
Geplaatst

Een paar weken geleden is het Cairnteam naar importeur Sailtron in Houten getogen om de nieuwe City Navigator Europe v6 te halen. Nog niet in voorraaad. We zijn op een lijst gezet en krijgen een seintje zodra de cd's binnenkomen. Gezien de daadkracht van de wegenbouwers valt te hopen dat de vertraging niet al te lang meer duur.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...