Team WilP Geplaatst 6 april 2010 Geplaatst 6 april 2010 Sinds kort in het bezit van een oregon 450. Op de oregon de wandelkaart Nederland staan op de SD kaart de kaarten van België en een gedeelte van Duitsland. Als ik nu in de buurt kom van Duitsland of België krijg ik grote lege vlekken op het scherm omdat die kaarten de wandelkaart waarschijnlijk "overschrijven". Dit terwijl de wandelkaart staat ingeschakeld. Op onze GSP 60CSx kon ik die kaarten uitschakelen die functie zie ik niet op de oregon. Ik heb wel een oplossing, SD uit de GPS halen maar dan beperk ik me weer in opslagruimte voor andere dingen. Maar het lijkt me dat dit anders moet kunnen wie weet raad.
DiedB Geplaatst 6 april 2010 Geplaatst 6 april 2010 Kan het niet gewoon via Stel in > Kaart > Kaartinformatie (Selecteer kaart)? In dit scherm kun je de verschillende kaarten aan- en uitzetten. Ik weet alleen niet zeker of hier ook de kaarten staan die je op SD hebt. Succes!
kalkendotters Geplaatst 6 april 2010 Geplaatst 6 april 2010 Kan het niet gewoon via Stel in > Kaart > Kaartinformatie (Selecteer kaart)? In dit scherm kun je de verschillende kaarten aan- en uitzetten. Ik weet alleen niet zeker of hier ook de kaarten staan die je op SD hebt. Succes! Ja dat werkt ook voor de kaarten op SD. En aangezien de kaartinstellingen per profiel worden onthouden, kun je bv twee profielen maken: een waarin alleen de wandelkaart is geactiveerd, en een tweede waarin je top-duitsland en top-belgie activeert. Dan hoef je alleen het profiel te wisselen als je de andere kaarten wilt zien.
Team WilP Geplaatst 6 april 2010 Auteur Geplaatst 6 april 2010 Kan het niet gewoon via Stel in > Kaart > Kaartinformatie (Selecteer kaart)? In dit scherm kun je de verschillende kaarten aan- en uitzetten. Ik weet alleen niet zeker of hier ook de kaarten staan die je op SD hebt. Succes! Ja dat werkt ook voor de kaarten op SD. En aangezien de kaartinstellingen per profiel worden onthouden, kun je bv twee profielen maken: een waarin alleen de wandelkaart is geactiveerd, en een tweede waarin je top-duitsland en top-belgie activeert. Dan hoef je alleen het profiel te wisselen als je de andere kaarten wilt zien. Dat laatste lijkt een mogelijkheid die ik ga proberen. Het inschakelen van de wandelkaart heeft niet het gevolg gehad dat de andere kaarten uit staan. Daarom wilde ik een optie die kaarten uit te schakelen. Ga dat eens uitvogelen met dat profiel.
Team WilP Geplaatst 6 april 2010 Auteur Geplaatst 6 april 2010 Nog wat gevogeld en gevonden, Stappen: 1.Stel in 2.Kaart 3.Kaart informatie - Selecteer kaart 4.kies de kaart die je in of uit wilt schakelen 5.Kies Inschakelen of Uitschakelen 6.keer terug naar Hoofdscherm zo gepiept dus
Aanbevolen berichten