rerks Geplaatst 22 december 2003 Geplaatst 22 december 2003 Kan iemand mij een tip geven hoe ik een landkaartje plaats op een cache pagina. Bij de meeste caches is deze opgenomen, echter bij mijn cache verschijnt deze niet. Wat zou ik fout kunnen doen? Thanx! Rerks
Peetee Geplaatst 22 december 2003 Geplaatst 22 december 2003 Je doet niks verkeerd. Meestal verschijnt het kaartje vanzelf na een dag of wat. Betreft het een nieuwe, pas goedgekeurde cache?
JandeBeHanger Geplaatst 23 december 2003 Geplaatst 23 december 2003 Bij nieuwe caches zie ik ook nooit een landkaartje. Meestal als kruimel de nieuwe caches hierin de buurt heeft ontknaapt zie ik een landkaartje. Hou maar aan: Als je een kaartje ziet, dan loopt er al een paadje naar de cache!
Kruimeldief Geplaatst 23 december 2003 Geplaatst 23 december 2003 Bij nieuwe caches zie ik ook nooit een landkaartje.Meestal als kruimel de nieuwe caches hierin de buurt heeft ontknaapt zie ik een landkaartje. Hou maar aan: Als je een kaartje ziet, dan loopt er al een paadje naar de cache! Dus je kunt gewoon aannemen dat er pas een kaartje komt als ik langs ben geweest. Ik bezorg de kaarten, althans volgens Jan de Behanger.. Wil je een kaartje? Dan zeg maar wanneer. GRTZ Kruimeldief Wie niet waagt,... blijft maagd!terwijl Kruimel voor wat kaartjes betreft het nu wel beredruk heeft.
JandeBeHanger Geplaatst 23 december 2003 Geplaatst 23 december 2003 Wie niet waagt,... blijft maagd!terwijl Kruimel voor wat kaartjes betreft het nu wel beredruk heeft. Hoe zit dat nu met die knapen?
Kruimeldief Geplaatst 24 december 2003 Geplaatst 24 december 2003 Wie niet waagt,... blijft maagd!terwijl Kruimel voor wat kaartjes betreft het nu wel beredruk heeft. Hoe zit dat nu met die knapen? Tja, ik heb een begrafenis er tussendoor Lukt niet voor Kerst. Ja, dat begraven wel maar dat cachen niet. GRTZ Kruimeldief
rerks Geplaatst 25 december 2003 Auteur Geplaatst 25 december 2003 Bedankt heren! Het kaartprobleem is inderdaad vanzelf opgelost. De toespelingen op de weggetjes begrijp ik niet helemaal, of heeft dat met kabouters te maken? Betrof inderdaad een nieuwe cache: Elfhoeven.
Twinlife Geplaatst 25 december 2003 Geplaatst 25 december 2003 Ik speel weleens voor kabouter in Drente.Jeweetwel met zo'n rooie puntmuts op! ik ben nog geen kabouters in drenthe tegengekomen,moet toch wat vaker naar drenthe!!! gr twinlife
Kruimeldief Geplaatst 25 december 2003 Geplaatst 25 december 2003 [ik ben nog geen kabouters in drenthe tegengekomen,moet toch wat vaker naar drenthe!!! gr twinlife Zie hoe mijn avatar eindigt maar daar ging het gesprekje niet over, Jan de Behanger bedoelt een echt paadje GRTZ Kruimeldief Ik ben heel energie besparend: ik doe nooit iets waar ik moe van word.
Aanbevolen berichten