Spring naar bijdragen

Geocaching.com Mail Komt Niet Aan


Goedweerloper

Aanbevolen berichten

De 'my finds' pocket query die ik had aangevraagd is niet aangekomen, maar volgens geocaching.com wel verzonden. Ik krijg ook geen mailtjes door van geocaching.com over meldingen van geocaches. Ik zou denken dat ze opeens door mijn mail worden geblokt, maar ze belanden ook niet in de spam, dus is het iets anders? Een tijd geleden had ik dat met mijn oude mailadres en nadat ik een nieuw mailadres had ingevoerd (wat nu mijn standaard geocaching mail is) geen probleem, maar ik zou het wel vervelend vinden om dat weer te doen.

 

Zou iemand willen testen of 'contacting via geocaching.com' mailtjes wel aankomen? Want dat zijn de belangrijkste, zeker als iemand denkt dat die ze verzonden heeft en ik ze niet krijg.

Stuur dan even een PM via geocaching.nl, alvast bedankt!

 

EDIT - status update!

De 2 notes op caches van mij zijn met grote vertraging wel aangekomen. Helaas is de pocket query spoorloos. Het heeft denk ik nog wel zin om te testen.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook ik had laatst last van het niet aankomen van mailtjes via .com; inmiddels werkt het weer.

 

Maar er moet wel een probleem geweest zijn met de server o.i.d., want ook bij mij bleven ze niet in het spamfilter hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met enige regelmaat zijn er problemen met de PQ's.

Ze komen wel vaker tegenwoordig met grote vertraging aan, dus denk dat het vanzelf goed moet komen.

 

Het zal allemaal wel weer oke zijn, de berichtjes van mijn caches (LOG: owner) kwamen met dikke vertraging aan.

Vertraging of niet, als de geocaching.com berichten weer aan komen (ik heb ook een notification gehad) dan zal het met de contacting mailtjes ook wel goed zitten.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met enige regelmaat zijn er problemen met de PQ's.

Ze komen wel vaker tegenwoordig met grote vertraging aan, dus denk dat het vanzelf goed moet komen.

 

Het zal allemaal wel weer oke zijn, de berichtjes van mijn caches (LOG: owner) kwamen met dikke vertraging aan.

Vertraging of niet, als de geocaching.com berichten weer aan komen (ik heb ook een notification gehad) dan zal het met de contacting mailtjes ook wel goed zitten.

Ik zag vandaag een paar logs op mijn caches die ik niet in mijn mail gekregen had. Vorige week ontving ik een My Finds PQ zonder logs, maar dat was een ander probleem. Hoop dat het weer verholpen wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...