Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Even een hele simpele vraag:

Wat is het verschil tussen de 400t en de 450t.

Is de 400t een oud model?

bewerkt door sukor
Geplaatst (bewerkt)

Klopt, De 450t is het vernieuwde model van de 400t en hij verschilt in de kompas. de drie assen houdt in dat hij niet perse meer horizontaal gehouden moet worden. Dat is iets waar de oudere versie wel om klaagt wanneer je hem niet horizontaal houdt tijdens het wandelen.

Verder zijn er enkele kinderziektes eruit verwerkt en de touchscreen schijnt beter te zijn.

bewerkt door Mi Ma
Geplaatst (bewerkt)

Interessant! En leuk, zo'n cliffhanger aan het eind. Wanneer kunnen we deel 2 verwachten? Ik ben wel benieuwd naar de praktijkervaringen. Ik speel ook met de gedachte dit toestel aan te schaffen.

bewerkt door no-name
Geplaatst

Bij bever zwerfsport wordt de 400t met 20% korting aangeboden. Maarja heb liever een nieuw model

Geplaatst
Bij bever zwerfsport wordt de 400t met 20% korting aangeboden. Maarja heb liever een nieuw model

Toen ik eind november/begin december een GPS zocht ben ik ook bij bever zwerfsport geweest. De prijzen vielen mij vies tegen. Had ook al even op internet rondgekeken, maar het viel mij op dat ze flink duurder waren. Heb ik dit daar ook vermeld in de winkel.

Ze hadden de 400 t voor 525 euro te koop, ik heb m voor 325 aangeschaft. Blij dat ik nog even om me heen heb gekeken.

Geplaatst (bewerkt)
hallo....zie deze link https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=145 daar kan je wel het een en ander uithalen :rolleyes:

Ok bedankt. Op de nl site van Garmin kan je dit vergelijk niet meer maken. Basisprijs is gelijk doch de 450t is toch op verschillende punten anders

bewerkt door Mr.Atari
foutieve tag aangepast
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...