Spring naar bijdragen

Rolstoelvriendelijk


Aanbevolen berichten

Tja, niet om vervelend te doen en uiteraard kan en wil ik niemand iets opleggen, maar dat is niet helemaal wat ik bepleit. Ik zou graag zien dat ieder vanwege de duidelijkheid gewoon de richtlijn volgt. Niets meer en niets minder. Waarom is dat nu zo moeilijk?

 

De rolstoelende cachers met begeleiding bekijken allemaal meestal ook caches met anderhalve ster terreinwaarde, dus daar geen probleem in het missen van de mogelijkheid om de cache te gaan doen.

 

"Deze cache is volledig rolstoeltoegankelijk, echter om de cache te pakken kan hulp nodig zijn, bij twijfel kun je ons altijd een mailtje sturen".

 

Bovenstaande staat er nu op de pagina en vanwege de tegenspraak in die ene zin, zou ik hem nu waarschijnlijk overslaan, maar goed dat is mijn optiek. Mogelijk ziet iemand anders dat inderdaad als verduidelijking.

Ook vanwege de tegenspraak dwing je me nu bijna om een mailtje te sturen. Dat doe ik wel regelmatig, maar dan graag uit eigen beweging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben het er helemaal mee eens, als iedereen zijn het doet volgens de richtlijnen, dan kunnen wij minder validen ook vinden wat we zoeken als we de richtlijnen volgen.

 

Inderdaad kijk je met begeleider naar meer sterren caches, dus zou ik die met 1 ster laten liggen op zo'n dag als ik puur naar de sterren zou kijken. Terwijl ik dan juist die cache wel mooi had kunnen doen.

 

Natuurlijk is een duidelijke zin op de pagina erg fijn, als de sterren maar kloppen. Want als je een cache zoekt met google, zie je alleen de sterren en niet de beschrijving.

 

Dat is mijn mening.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Namens Sivota nog even dit bericht, met het vriendelijke verzoek of ik dat nog even wilde plaatsen, ondanks dat het topic inmiddels gesloten is:

 

Ik zie dat het topic: "rolstoelvriendelijk", op verzoek van te topicstarter, is gesloten.

Naar aanleiding van de discussie heeft het team toch de cachepagina aangepast en dat vind ik TOP. :lol1: Zou je dit toch nog even in het topic voor mij willen zetten, want ik vind dat dat dan ook in dit topic gezegd mag worden.

Team Nessa, bedankt.

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...