Spring naar bijdragen

Gsak 7.7 Beta


emiledk

Aanbevolen berichten

Er zijn twee dingen.

 

Getmail waar je het plaatje van hebt. Deze haalt het mailtje binnen en zet de pq op de harde schijf.

 

Dan Load settings. Dit zijn de regels hoe de zipfile van de harde schijf verwerkt moet woDie is bij jou last active. Wanneer je om de een of andere reden iets veranderd hebt. Blijf je dus met verkeerde load settings werken. Beter is het om loadsettings aan te maken en dan op te slaan bv onder de naam quicknet.

 

Dan nog we even deze settings in je getmail settings veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Van belang is dus dat wanneer je getmail klaar is met het binnenhalen van de PQ de juiste settings op te roepen.

 

Deze staat in Getmail onder het regeltje <Load folder of saved attachments into current database when download finisches?>. Bij jou staat hier nu <... Last Active>.

 

Getmail moet de door jou vastgelegde/opgeslagen <Loadsettings> oproepen zoals die in het tweede plaatje staan.

 

Deze <Loadsettings> opslaan/saven en een naam geven. Dan de getmailsettings oproepen. En dan bij <Load folder of saved attachments into current database when download finisches?> <... Last active> veranderen in de naam die van jou <loadsettings>. Dan de getmailsettings nomaals opslaan/saven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn twee dingen.

 

Getmail waar je het plaatje van hebt. Deze haalt het mailtje binnen en zet de pq op de harde schijf.

 

Dan Load settings. Dit zijn de regels hoe de zipfile van de harde schijf verwerkt moet woDie is bij jou last active. Wanneer je om de een of andere reden iets veranderd hebt. Blijf je dus met verkeerde load settings werken. Beter is het om loadsettings aan te maken en dan op te slaan bv onder de naam quicknet.

 

Dan nog we even deze settings in je getmail settings veranderen.

 

Hoi Jurgen,

 

Dat werkt inderdaad een stuk beter. Ik heb de Load settings zoals aangegeven opgeslagen en vervolgens nog wat "oude" files verwerkt. Datum en logjes worden nu bijgewerkt.

 

Hartstikke bedankt!

 

gr, Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ben ik de enige die ná de update een probleem heeft met het versturen van Waypoints naar de GPS (60CSx)?

Ik heb alle instellingen hetzelfde gehouden. Ik heb GSAK ondertussen 2 keer op nieuw geïnstalleerd.

Versturen van waypoints vanuit MapSource gaat wel goed.

 

Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...