williex Geplaatst 6 februari 2010 Geplaatst 6 februari 2010 plotseling is het gebeurd mijn 60scx ziet geen satellieten meer weet iemand hoe dit komt of op te lossen is de nieuwste software zit er al in
Peetee Geplaatst 6 februari 2010 Geplaatst 6 februari 2010 Je zou eens een harde reset kunnen uitvoeren. Dan wordt alles gereset naar de fabrieksinstellingen. Let op: Je bent dan dus wel je eigen instellingen kwijt (tracks/routes e.d.). Je voert de harde reset uit door de Enter- en de Page-knop ingedrukt te houden bij het aanzetten van je gps.
dagger38 Geplaatst 6 februari 2010 Geplaatst 6 februari 2010 plotseling is het gebeurd mijn 60scx ziet geen satellieten meer weet iemand hoe dit komt of op te lossen is de nieuwste software zit er al in Een tijdje geleden heb ik mijn identiek toestel op een harde vloer laten vallen , recht met de antenne naar onder De antenne heeft nu een slecht contact en kan ook geen satellieten meer zien dagger
puffin-team Geplaatst 6 februari 2010 Geplaatst 6 februari 2010 Heb ik ook gehad en na veel gepruts deed hij het weer. Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik oude versies van de software moest laden (ook de software van de sirfIII chipset!!). Kijk maar eens op http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=14242
Aanbevolen berichten