stekel98 Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 (bewerkt) Als je site diedb.geocacher.nl is dan is het je toch aardig gelukt met Gevonden caches? Dat is inderdaad de site Maar ik vind het mooier en overzichtelijker om zoiets te hebben. Ik heb de eigenaar van deze website een email gestuurd met de vraag hoe hij deze pagina gemaakt heeft. Ik ben ook al een tijd aan het kijken hoe ik een dergelijk overzicht kan publiceren op een website. Zodra ik wat meer weet zal ik dit hier posten. 29 januari 2010 bewerkt door stekel98
delta123 Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 (bewerkt) Als je site diedb.geocacher.nl is dan is het je toch aardig gelukt met Gevonden caches? Dat is inderdaad de site Maar ik vind het mooier en overzichtelijker om zoiets te hebben. Ik heb de eigenaar van deze website een email gestuurd met de vraag hoe hij deze pagina gemaakt heeft. Ik ben ook al een tijd aan het kijken hoe ik een dergelijk overzicht kan publiceren op een website. Zodra ik wat meer weet zal ik dit hier posten. ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit gewoon een zelfgemaakt html pagina is die je zelf steeds moet bijwerken. De laatst cache is volgens deze pagina in 2007 gevonden terwijl als je op gc.com kijkt dit team in 2009 nog caches heeft gevonden. EDIT:Dit blijkt ook wel uit de broncode 29 januari 2010 bewerkt door delta123
stekel98 Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Als je site diedb.geocacher.nl is dan is het je toch aardig gelukt met Gevonden caches? Dat is inderdaad de site Maar ik vind het mooier en overzichtelijker om zoiets te hebben. Ik heb de eigenaar van deze website een email gestuurd met de vraag hoe hij deze pagina gemaakt heeft. Ik ben ook al een tijd aan het kijken hoe ik een dergelijk overzicht kan publiceren op een website. Zodra ik wat meer weet zal ik dit hier posten. ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit gewoon een zelfgemaakt html pagina is die je zelf steeds moet bijwerken. De laatst cache is volgens deze pagina in 2007 gevonden terwijl als je op gc.com kijkt dit team in 2009 nog caches heeft gevonden. EDIT:Dit blijkt ook wel uit de broncode Delta123, ik vrees dat je gelijk heb en dit dus niet is wat we zoeken.
Bloodwoosj Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Kijk eens op deze site naar het programma Geolog.Greetz Bloodwoosj. Werkt niet (voor mij dan), op een gegeven moment wil het programma iets downloaden van Sourceforge en dan doet het niets meer. Ik heb het net ook nog eens geprobeerd. Precies hetzelfde probleem. Volgens het hulpforum op geoclub.de schijnt er een probleem met downloaden bij/van dfn.dl.sourceforge.net te zijn, waarvan men de oorzaak nog niet kent. Even afwachten en over een tijdje nog eens terugkijken of het dan wel werkt... Greetz Bloodwoosj.
eSeR2008 Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Ik heb net geprobeerd om te downloaden (gewoon voor de fun), en euh ik krijg gewoon een geolog.zip toegestuurd? Heb nog niets geopend ofzo.. maar ik ontving het bestand dus wel? Via deze link: _http://sourceforge.net/projects/geolog/files/geolog/2.47/geolog-2.47.zip/download_ OnClickable gemaakt om te zien of jullie deze bedoelen.
delta123 Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Ik heb net geprobeerd om te downloaden (gewoon voor de fun), en euh ik krijg gewoon een geolog.zip toegestuurd? Heb nog niets geopend ofzo.. maar ik ontving het bestand dus wel? Via deze link: _http://sourceforge.net/projects/geolog/files/geolog/2.47/geolog-2.47.zip/download_ OnClickable gemaakt om te zien of jullie deze bedoelen. ja dat lukt ook wel maar als je verder gaat installeren wil ie nog iets downloaden wat dus niet lukt
eSeR2008 Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Aha toch nieuwschierig en geprobeerd: Sorry wilde het toch even proberen, al heb ik er geen verstand van.
Bloodwoosj Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 (bewerkt) Aha toch nieuwschierig en geprobeerd: Sorry wilde het toch even proberen, al heb ik er geen verstand van. Het probleem ligt waarschijnlijk bij sourceforge, want ook de oudere versie van geolog 2.45 heeft precies hetzelfde probleem terwijl bij die versie bovenstaand probleem oorspronkelijk niet voorkwam. Greetz Bloodwoosj. 29 januari 2010 bewerkt door Bloodwoosj
Tornado Bram Geplaatst 30 januari 2010 Geplaatst 30 januari 2010 Dat is jammer, het zag er anders wel gelikt uit
Team WECA Geplaatst 1 februari 2010 Geplaatst 1 februari 2010 Ik heb gelogd gewoon kunnen downloaden van sourceforge. Daarna 1e keer gestart en alle instellingen geset, nu 2e keer gestart en het programma laten ratelen (geen idee hoe lang dat duurt). Ik heb de software (windows versie) aan het draaien op Win7 Ultimate x64. Als ik het zo bekijk, lijkt het alsof die programma ook opgestart kan worden via command line. dus ook als scheduled task (achter bijvoorbeeld een website) op hosting. Dit ga ik in de toekomst nog uitproberen, want ook ik wil zelf op een makkelijke (miscshien wel deze) manier actuele founds op mijn site presenteren. Voor nu dus nog de offline modus, straks misschien achter een website. Als dat lukt komt ik terug in dit topic. Team WECA jr
Bloodwoosj Geplaatst 1 februari 2010 Geplaatst 1 februari 2010 Dat ie nu wel werkt kan heel goed kloppen, want sinds gisteren is versie 2.50 online. Tip voor iedereen die het progje gaat proberen, schakel de optie "foto's bij logs downloaden" de eerste keer uit, anders kan het grapje als je veel logs met veel foto's hebt erg lang duren omdat al je fotodata van gc.com ook gedownload gaan worden. Greetz Bloodwoosj (die ook weer eens een poging gaat wagen met de nieuwe versie).
delta123 Geplaatst 1 februari 2010 Geplaatst 1 februari 2010 het werkt inderdaad weer. ben er nu ook mee aan de gang.
Bloodwoosj Geplaatst 1 februari 2010 Geplaatst 1 februari 2010 (bewerkt) Mmmm, blijkbaar hebben jullie meer geluk, want ook bij mij blijft de nieuwe versie 2.50 na het downloaden en invullen van parameters weer hangen in eenzelfde soort loop als versie 2.48 en blijft ie melden dat ie de benodigde bestandjes niet kan downloaden en/of niet kan vinden... Edit: nieuwe extra foutmelding: "there is no file para.zip" ???? 1 februari 2010 bewerkt door Bloodwoosj
delta123 Geplaatst 1 februari 2010 Geplaatst 1 februari 2010 nee nu deed ie het wel bij mij en is nu alle logs aan het binenhalen en zo te zien issie daar wel even mee bezig....
Aanbevolen berichten