casecache Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Hi, ik heb me het hele forum al doorgespit om te proberen te achterhalen hoe ik een bewegende (gif ani) kan uploaden naar mijn profiel. Ik heb de gif file van max 75 x75 px al op een andere server staan. Ik weet niet of er ook een max size voor staat? Maar daarna wordt het voor mij onduidelijk hoe ik in mijn profiel de avatar gif file moet uploaden! Kan iemand mij aanwijzingen geven of doorverwijzen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik zou het ook niet weten, maar zag net in ander draadje ook dat mensen niet weten hoe een plaatje in een post te plaatsen, misschien kan iemand een artikel schrijven over al dit soort dingen, handelingen, weetjes? Dat kan dan weer aangeleverd worden aan de wiki redactie en hopelijk komt het dan na controle op de geowiki. Misschien wel handig? groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Instellingen (bovenaan) en dan links onder "persoonlijk profiel" kiezen voor wijzig avatar. Daar kan je dan bij "vul een link in" de url naar je plaatje invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik heb onze avatar op mijn webdisk staan en heb het volgende linkje gebruikt om het hier te krijgen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. http://webdisk.planet.nl/roode238/publiek/album/wandelaar35.gif?_time=1263985145 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 De vereisten waar je avatar aan moet voldoen zijn: Toegestane extenties: gif, jpeg, jpg, swf en png Forumleden mogen gebruik maken van 'externe' avatars (dus eigen avatars die buiten het forum ge-'host' worden) Maximale bestandsgrootte avatar: 35kB Maximale afmetingen avatar: 96x96 pixels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Instellingen (bovenaan) en dan links onder "persoonlijk profiel" kiezen voor wijzig avatar. Daar kan je dan bij "vul een link in" de url naar je plaatje invullen. Leuk! Ook maar eens gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Leuk! Ook maar eens gedaan Ik dacht al, wat zie ik toch bewegen bij Firefox? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
casecache Geplaatst 20 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2010 Het kwartje is gevallen, ik dacht dat het profiel van de GC site ook bij dit forum hoorde. Op die site lukt het nog niet om daar een bewegende avatar te krijgen. Op dit forum inmiddels wel zoals je ziet. Bedankt zover..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvc Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 leuk he die bewegende avatar's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 (bewerkt) Het kwartje is gevallen, ik dacht dat het profiel van de GC site ook bij dit forum hoorde. Op die site lukt het nog niet om daar een bewegende avatar te krijgen. Op dit forum inmiddels wel zoals je ziet. Bedankt zover..... Zo zie je maar weer een bewijs dat geocaching.nl en geocaching.com niet hetzelfde zijn. 20 januari 2010 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inter Ceptor Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Zullen we een keertje alle bewegende avatars onder elkaar proberen te krijgen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Zullen we een keertje alle bewegende avatars onder elkaar proberen te krijgen?? Als een wisselende avatar meetelt, dan lukt het misschien wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 (bewerkt) 20 januari 2010 bewerkt door Icemen4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 20 januari 2010 Share Geplaatst 20 januari 2010 Zullen we een keertje alle bewegende avatars onder elkaar proberen te krijgen?? Dan moet ik mijn avatar toch eens een keer aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden