de witten Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 hallo als ik met gsak gegevens van cachen wil overzetten naar mijn gps , worden die altijd op het geheugen van mijn gps zelf geplaatst bestaat er een mogelijkheid om deze op het geheugenkaartje van mijn gps te zettten ipv op de gps zelf bij de instellinggen op gsak vind ik enkel oregon terug en niets van memorycard od. grtz
Remunj Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 Ik doe dat via de macro "ColoradoExport.gsk". Ergens in het proces komt dan een scherm waar de Oregon als drive letter zichtbaar wordt, die drive letter veranderen in de letter van de micro kaart en alles word op de kaart gezet
de witten Geplaatst 10 januari 2010 Auteur Geplaatst 10 januari 2010 ColoradoExport.gsk". waar kan ik dit ergens vinden grtz
Remunj Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 ColoradoExport.gsk". waar kan ik dit ergens vinden grtz Hier: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...amp;#entry81974
Powk Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 ColoradoExport.gsk". waar kan ik dit ergens vinden grtz Op de GSAK Macro Library Index even ColoradoExport intikken.
de witten Geplaatst 10 januari 2010 Auteur Geplaatst 10 januari 2010 en wat moet er dan gebeuren , want hier ben ik een echte leek in en mijn engels is ook niet om over naar huis te schrijven heb iets gezien van ,,macro installeren ,, volstaat dit dan?????
Remunj Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 De macro gewoon installeren, en aangeven dat hij in gsak moet komen, hij komt dan onder het tabblad macro in gsak te staan. Wil je de caches vanuit gsak naar de oregon overbrengen, dan de betreffende cache of caches selecteren, daarna de macro kiezen en druk op run. Daarna krijg je ergens een veld waarin staat oregon en de drive letter. Deze drive letter wijzigen in de drive letter van het kaartje. Ik heb gezien dat je premium member bent bij .com dus je zult vermoedelijk de caches al in gsak hebben staan, anders moet je deze eerst ophalen bij com middels een PQ.
Team Tabak Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 Werkt geweldig, die macro! Doet precies wat de vraagsteller wil! Als je bij het downloaden meteen al zegt "openen" ipv "opslaan" dan komt de macro meteen geinstalleerd en wel in GSAK naar voren. Binnen die makro heb je de keuze op welk medium je de gpx bestanden wilt plaatsen. Hetzij bijv. F (je Garmin apparaat) of G (je kaartje in het apparaat). De letters zijn willekeurig uiteraard. Van harte aanbevolen, maar dat had Remumj (terecht) ook al gedaan!
de witten Geplaatst 10 januari 2010 Auteur Geplaatst 10 januari 2010 komt niet slim heb macro geiinstallerd wanneer ik hem dan laat lopen komt het scherm te voorschijn daar verabder ik de f in g want zo noemt mijn geheugenkaartje dan vertelt hij me doodleuk dat hij enkel mijn f vindt en dat is mijn oregon zelf
de witten Geplaatst 10 januari 2010 Auteur Geplaatst 10 januari 2010 komt niet slimheb macro geiinstallerd wanneer ik hem dan laat lopen komt het scherm te voorschijn daar verander ik de f in g want zo noemt mijn geheugenkaartje dan vertelt hij me doodleuk dat hij enkel mijn f vindt en dat is mijn oregon zelf oei ondertussen nieuwe reactie heb het natuurlijk eerst opgeslagen zal het eens wissen en dan ineens installeren bij download
de witten Geplaatst 10 januari 2010 Auteur Geplaatst 10 januari 2010 jammer maar helaas hij doet het niet voor zover ik er kan van verstaan zegt hij dat ik hier geen bestand kan maken steeds weer komt mijn oregon in beeld ipv g schijf
Broosha Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 jammer maar helaashij doet het niet voor zover ik er kan van verstaan zegt hij dat ik hier geen bestand kan maken steeds weer komt mijn oregon in beeld ipv g schijf Als je engels de beperkende factor is hier kan je mischien een kennis vragen eens mee te kijken. Wat ook mischien mogelijk is je SD kaartje uit je Oregon te halen en deze in een aparte kaartlezer te steken. Je kan zodoende je GPX files zondermeer in het juiste mapje van je SD kaart slepen.
Team Tabak Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 Wacht even!!! Heb je wel een directory "Garmin" aangemaakt op je kaartje. Dat moet je wel even doen. Gewoon, via je verkenner naar je kaartje gaan en dan "nieuw" "map" en deze Garmin noemen. Probeer het dan nog maar eens een keer!!!
Remunj Geplaatst 10 januari 2010 Geplaatst 10 januari 2010 Wacht even!!! Heb je wel een directory "Garmin" aangemaakt op je kaartje. Dat moet je wel even doen. Gewoon, via je verkenner naar je kaartje gaan en dan "nieuw" "map" en deze Garmin noemen. Probeer het dan nog maar eens een keer!!! Inderdaad, wel eerst een map aanmaken op de kaart, maak gewoon de map garmin aan en daarin de de map GPX. Daarna gaat het vanzelf.
de witten Geplaatst 11 januari 2010 Auteur Geplaatst 11 januari 2010 aan allen ,,dank u wel,, het is gelukt mapje moet wel garmin gpx noemen maar allez vooruit het is allemaal goed gekomen grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden