Spring naar bijdragen

Hoe Werkt Dat Met Child Waypoints?


Zeldenrust

Aanbevolen berichten

Van een bepaalde cache heb ik een puzzel opgelost, waarvan ik nu dus de coördinaten weet waar de cache te vinden is.

Deze coördinaten heb ik in GSAK ingevoerd bij child waypoints.

Ik heb deze cache hierna nog niet gedaan, maar wel de PQ gedraaid.

Nu kom ik ineens tot de ontdekking dat mijn ingevoerde coördinaten weer zijn verdwenen.

Dat was nu net niet de bedoeling.

Gelukkig heb ik de oplossing nog wel liggen, dus hoef ik niet alles opnieuw te doen, maar kan ik ook voorkomen dat deze gegevens verdwijnen?

Er zijn best wel veel puzzels die ver bij mijn huis vandaan liggen, maar al wel oplos.

Het zou dan handig zijn om deze coördinaten paraat te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Van een bepaalde cache heb ik een puzzel opgelost, waarvan ik nu dus de coördinaten weet waar de cache te vinden is.

Deze coördinaten heb ik in GSAK ingevoerd bij child waypoints.

Ik heb deze cache hierna nog niet gedaan, maar wel de PQ gedraaid.

Nu kom ik ineens tot de ontdekking dat mijn ingevoerde coördinaten weer zijn verdwenen.

Dat was nu net niet de bedoeling.

Gelukkig heb ik de oplossing nog wel liggen, dus hoef ik niet alles opnieuw te doen, maar kan ik ook voorkomen dat deze gegevens verdwijnen?

Er zijn best wel veel puzzels die ver bij mijn huis vandaan liggen, maar al wel oplos.

Het zou dan handig zijn om deze coördinaten paraat te hebben.

Als je nieuwe coords hebt, moet je ze invullen bij Corrected coordinates. Dan worden ze met nieuwe PQ's niet overschreven.

 

gr GH

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nieuwe coords hebt, moet je ze invullen bij Corrected coordinates. Dan worden ze met nieuwe PQ's niet overschreven.

 

gr GH

 

Als corrected coordinates is inderdaad het handigst. Let dan echter wel op, dat als het referentie coordinaat (het coordinaat dat origineel boven de pagina stond) de gesuggereerde parkeerplaats is, dat je die dan even apart als child waypoint opslaat. Anders staat er opeens in je beschrijving dat het cache coordinaat de parkeerplaats is en dat heeft bij ons al eens tot grote verwarring geleid (de originele coordinaten zie je dan namelijk niet meer).

 

Vreemd overigens dat je ingevoerde child waypoints overschreven worden. Had je zelf een nieuw child waypoint aangemaakt, of een bestaande gewijzigd? Als je dat laatste hebt gedaan, dan klopt het dat die weer terug overschreven wordt, maar als je zelf een extra child waypoint hebt gemaakt, dan zou die gewoon moeten blijven staan (of je hebt ergens een instelling heel anders staan dan ik).

 

Succes met puzzels oplossen en cachen!

 

MamaEi.

 

P.S. Het nadeel van puzzels ver weg oplossen is wel dat ze in de tussentijd gearchiveerd kunnen raken... :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...