diepenpj Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 Hoi Allemaal, Diep in mij zit het verlangen te borrelen voor het zelf plaatsen van een cache. Ik ben inmiddels al zover dat ik weet wat ik zou willen, nu alleen de aanvraag van de toestemming nog. De cache zal in de gemeente zaanstad komen, ik heb een deelgemeentevoorzitter al gemaild maar daar krijg ik geen reaktie van terug. Nu is mijn vraag: zijn er mensen die mij kunnen zeggen waar je bij de gemeente zaanstad het beste terecht kunt voor het vragen van toestemming. En is er misschien bijlage hier ergens op de site te vinden met uitleg over het cachen, zodat het voor de gemeente duidelijker wordt? Ik heb dit nog niet kunnen vinden. Bedankt alvast voor de reakties! Groetjes, diepenpj
Team Professor X Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 Raadsleden mailen heeft geen zin, je kunt beter de medewerker APV of een medewerker Openbare Werken bellen en dan mailen. Suc6
Waldio Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 Misschien dat je hier wat kunt vinden dat je in één word-documentje stopt? Klik
Waldio Geplaatst 13 december 2009 Geplaatst 13 december 2009 Maar ik zou eerst een paar caches doen. Want hoe meer ervaring hoe beter de cache.
diepenpj Geplaatst 14 december 2009 Auteur Geplaatst 14 december 2009 Bedankt voor de info! Hier moet het wel een beetje mee lukken denk ik. Wat betreft het doen van de caches heb je helemaal gelijk. Denk dat er wel een beetje een verschil is tussen snel te vinden caches en mysterycaches wanneer je die gedaan hebt. Inmiddels hebben wij hier in de privesfeer ook al een paar keer een cache opgezet en dan familie laten zoeken, dat is tot op heden erg leuk geweest. Daarom nu ook het idee om het iets groter aan te passen. Maar ik had dus een beetje moeite met het vinden van de juiste contactpersonen. Ik ga eens verder op zoek! Nogmaals bedankt! Groetjes, Diepenpj
BigFurryMonster Geplaatst 14 december 2009 Geplaatst 14 december 2009 Wat betreft het doen van de caches heb je helemaal gelijk. Denk dat er wel een beetje een verschil is tussen snel te vinden caches en mysterycaches wanneer je die gedaan hebt. Een heel groot verschil zelfs! Tip: zoek in je omgeving naar caches met Geo d'Ors. Deze zijn vaak ook (behalve leuker) origineler dan gemiddeld. Daar kun je weer inspiratie uit halen voor je eigen cache.
De Oliva's Geplaatst 14 december 2009 Geplaatst 14 december 2009 (bewerkt) Wat betreft de toestemming, zelf pas ik wel eens de "post en bel" methode toe: eerst een brief sturen ( of mail) en een weekje later even bellen met die persoon. Je kan dan verwijzen naar de brief en beleefd vragen of men reeds tijd heeft gehad hier naar te kijken. Bij mij werkt het en je krijgt nog eens de kans uit te leggen wat geocaching eigenlijk is, hoeveel mensen je er een plezier mee doet en hoe mooie PR het wel niet voor de gemeente is...... 14 december 2009 bewerkt door De Oliva's
Aanbevolen berichten