Spring naar bijdragen

Proefloper(s) Gevraagd Zeeuws Vlaanderen


Woezel & Pip

Aanbevolen berichten

Wie zou voor ons caches kunnen proeflopen? Er zijn momenteel 3 wandelingen die getest moeten worden op de ingeslopen/vergeten foutjes.

Zoals de titel al zegt, gaat het om 3 natuurwandelingen in West-Zeeuws Vlaanderen, lengte ca. 4, 6 en 10 km. Toestemming SBB aanwezig :ph34r:

Graag reactie via PM.

bewerkt door dwarreltje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie zou voor ons caches kunnen proeflopen? Er zijn momenteel 3 wandelingen die getest moeten worden op de ingeslopen/vergeten foutjes.

Zoals de titel al zegt, gaat het om 3 natuurwandelingen in West-Zeeuws Vlaanderen, lengte ca. 4, 6 en 10 km. Toestemming SBB aanwezig :ph34r:

Graag reactie via PM.

 

Wellicht staat HIER iemand tussen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat ik er tijd voor heb ligt eraan op welk termijn. Heb je er ook één op het Braakman?

Twéé :dribble: Ten slotte heb je Braakman Noord en Braakman Zuid.... :rolleyes: Het gaat me in principe voornamelijk om het Zuid gedeelte. Dat is een cache van 10 km dus daar worden eerder foutjes gemaakt. Die andere twee durf ik zo wel de lucht in te gooien :blush: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer moet dit gebeuren?

Duidelijk dat je me niet kent. Vandaag natuurlijk :dribble: Als ik het gisteren wilde, had ik t gisteren gevraagd en als ik t morgen wil, vraag ik t morgen..... :lol:

Zonder gekheid: Ik bén ongeduldig ja, maar snap ook wel dat niet iedereen zoveel vrije tijd heeft als ik momenteel van de baas opgedrongen krijg :cry:

Zolang er nog niet is proefgelopen, kan ik nog ff overleggen met SBB, puntjes op de i zetten in de teksten, HTML weer eens uit mijn stoffige grijze cellen halen :blush: , tenslotte vraagt de cachepagina ook wat aandacht. De opzet van alledrie de caches zijn echter klaar, dus wanneer zou je kunnen?

Met de kerstdagen hebben we Duo Penotti op bezoek dus die zouden ook willen/kunnen. Dit ongeduldige standje hoopt echter de boel dan wel klaar te hebben.... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer moet dit gebeuren?

Duidelijk dat je me niet kent. Vandaag natuurlijk :rolleyes: Als ik het gisteren wilde, had ik t gisteren gevraagd en als ik t morgen wil, vraag ik t morgen.....:

Zonder gekheid: Ik bén ongeduldig ja, maar snap ook wel dat niet iedereen zoveel vrije tijd heeft als ik momenteel van de baas opgedrongen krijg

Zolang er nog niet is proefgelopen, kan ik nog ff overleggen met SBB, puntjes op de i zetten in de teksten, HTML weer eens uit mijn stoffige grijze cellen halen : , tenslotte vraagt de cachepagina ook wat aandacht. De opzet van alledrie de caches zijn echter klaar, dus wanneer zou je kunnen?

Met de kerstdagen hebben we Duo Penotti op bezoek dus die zouden ook willen/kunnen. Dit ongeduldige standje hoopt echter de boel dan wel klaar te hebben.... :

 

Wat jammer dat het zo ver weg is. Ik ken een reeks van die schitterende dwarrel tochten. Zou het met alle liefde gisteren willen doen. Vrees dat het niet gaat lukken, en dat spijt me zeer :dribble:

Heel veel succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jammer dat het zo ver weg is. Ik ken een reeks van die schitterende dwarrel tochten. Zou het met alle liefde gisteren willen doen. Vrees dat het niet gaat lukken, en dat spijt me zeer

Heel veel succes

Mwaah...Langzaam, vergis je niet. Uit pure frustratie toch maar drie tochten uitgezet, maar die halen het bij lange na niet bij de natuur op de Veluwe... Het is een beetje behelpen, zeg maar.. :blush: Drie natuurgebieden gevonden waar méér kan dan een oppikker neerleggen dus dat moet dan maar voldoen. Máár....klinkt hard, maar ja, Zeeland is nu eenmaal niet de Veluwe... :cry:

Maarja, een mens moet wat overhebben voor de echte :lol::rolleyes:

 

Hneel: Dank voor je reactie! Goed idee ook. Kga t gelijk proberen. Had ik zelf nog niet aan gedacht, maar ja, woon hier ook nog maar een jaar dus voel me nog niet zo Bels.... :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jammer dat het zo ver weg is. Ik ken een reeks van die schitterende dwarrel tochten. Zou het met alle liefde gisteren willen doen. Vrees dat het niet gaat lukken, en dat spijt me zeer

Heel veel succes

Mwaah...Langzaam, vergis je niet. Uit pure frustratie toch maar drie tochten uitgezet, maar die halen het bij lange na niet bij de natuur op de Veluwe... Het is een beetje behelpen, zeg maar.. :dribble: Drie natuurgebieden gevonden waar méér kan dan een oppikker neerleggen dus dat moet dan maar voldoen. Máár....klinkt hard, maar ja, Zeeland is nu eenmaal niet de Veluwe... :lol:

Maarja, een mens moet wat overhebben voor de echte :rolleyes:

 

Tja, dat probleem van behelpen dat ken ik ook, dat heb je als je in Flevoland woont. Ik kan die laatste regel van je wel In hoofdletters schrijven. Zucht, dwarrelpaden . . . . . :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week zaterdag wil ik best naar Zeeuws Vlaanderen komen om proef te lopen . eerder kan helaas niet.

 

Laat maar even weten. :cry:

 

Snerty53

 

Graag :rolleyes: Ik heb momenteel weliswaar 2 aanbiedingen, eentje voor de 27e en eentje voor de kerstdagen zelf, maar alles wat eerder kan is meegenomen :blush:

Nog voorkeur voor de lengte? Ik heb t nog eens nagemeten: 1x 3 km, 1x 5 km en 1x 10km. Eerlijk is eerlijk, de langste vind ik de mooiste, maar smaken verschillen. Ik ben tenslotte geen Zeeuwse dus dat blote winderige zonder boompjes ligt mij niet zo :dribble::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat probleem van behelpen dat ken ik ook, dat heb je als je in Flevoland woont. Ik kan die laatste regel van je wel In hoofdletters schrijven. Zucht, dwarrelpaden . . . . . :rolleyes:

Ja joh, ook ik ken de polder: 7 jaar Swifterbant en daarna nog es 7 jaar NOP.... :dribble: Nooit meer! Zeeland is wel beter hoor, maar de bossen he.... :lol: Die ontbreken er... Dus dwarrelpaden: nee, die komen helaas niet in deze dwarrelcaches voor bij gebrek er aan :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week zaterdag wil ik best naar Zeeuws Vlaanderen komen om proef te lopen . eerder kan helaas niet.

 

Laat maar even weten. :cry:

 

Snerty53

 

Graag :rolleyes: Ik heb momenteel weliswaar 2 aanbiedingen, eentje voor de 27e en eentje voor de kerstdagen zelf, maar alles wat eerder kan is meegenomen :blush:

Nog voorkeur voor de lengte? Ik heb t nog eens nagemeten: 1x 3 km, 1x 5 km en 1x 10km. Eerlijk is eerlijk, de langste vind ik de mooiste, maar smaken verschillen. Ik ben tenslotte geen Zeeuwse dus dat blote winderige zonder boompjes ligt mij niet zo :dribble::lol:

 

 

Zie mijn PB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...