Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gisteren FireFox 3.6 Final geinstalleerd, nu zie ik op het Geocaching.nl forum het volgende plaatje

2810841.png

terwijl ik dit zou moeten zien.

2810843.png

Iemand enig idee?

Geplaatst

Ik heb ook gisteren 3.6 geïnstalleerd en ik zie dat stukje wel...

En het werkt ook...

:(

Geplaatst
Iemand enig idee?

Lijkt erop dat Flashblock roet in het eten aan het gooien is. Zet die eens uit en kijk eens of het dan wel werkt. Zo ja, dan zal je even moeten wachten op een update op de nieuwe versie. Is dus waarschijnlijk een bug in combinatie met een addon :(

Geplaatst
Iemand enig idee?

Lijkt erop dat Flashblock roet in het eten aan het gooien is. Zet die eens uit en kijk eens of het dan wel werkt. Zo ja, dan zal je even moeten wachten op een update op de nieuwe versie. Is dus waarschijnlijk een bug in combinatie met een addon :rolleyes:

Alle extensies en add-ons uitgeschakeld, maar dat hielp niet.

Daarna maar een nieuw profiel voor FireFox aangemaakt en het werkte weer goed.

Alle extensies en add-ons weer geinstalleerd en alles werkt weer zoals het hoort.

Geplaatst
Alle extensies en add-ons weer geinstalleerd en alles werkt weer zoals het hoort.

Dan had je dus een beschadigd profiel. Voor de zekerheid kan je zo af en toe even een backup van je profiel maken en bij problemen het vorige terug plaatsen met dit tooltje:

http://mozbackup.jasnapaka.com/

:rolleyes: Bedankt voor het linkje, gelijk maar geinstalleerd en binnen enkele minuten een backup gemaakt.

Geplaatst
Zojuist FF 3.6 geïnstalleerd. Verder geen problemen met het forum. Ik krijg alle opties bij het maken van een bericht.

r5il2ti.jpg

Naar aanleiding van dit forum ook ff upgrade 3.6

Geen problemen, misschien moet de aangever van dit bericht even zijn geschiedenis wissen?

Geplaatst
Zojuist FF 3.6 geïnstalleerd. Verder geen problemen met het forum. Ik krijg alle opties bij het maken van een bericht.

r5il2ti.jpg

Hier ook geen enkel probleem.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...