Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hallo allemaal . Wij zijn bezig met een serie. Pas op je tellen.(GC206TN)

En daar moet je veel puzzels op lossen om de coordinaten te krijgen. Maar omdat je niet alles kunt weten kom ik bij jullie om hulp.

Na veel googlen heb ik na twee dagen nog geen goed model kunnen vinden van de barcode die ik nodig heb. Wel kwam ik tegen "barcode 39 kunje downloden op geocaching" Maar ook hier kan ik het niet vinden. PFFFFFF weet iemand een link of tip waar ik zoeken moet.

Ik moet de barcode omzetten in getallen voor de coordinaat die ik nodig heb.

Alvast bedankt.

Groetjes Team Mineraal :thumbup:

bewerkt door mineraal
Geplaatst

En daar moet je veel puzzels op lossen om de coordinaten te krijgen. Maar omdat je niet alles kunt weten kom ik bij jullie om hulp.

Na veel googlen heb ik na twee dagen nog geen goed model kunnen vinden van de barcode die ik nodig heb. Wel kwam ik tegen "barcode 39 kunje downloden op geocaching" Maar ook hier kan ik het niet vinden. PFFFFFF weet iemand een link of tip waar ik zoeken moet.

Alvast bedankt.

kan je het niet uitprinten en meenemen naar de plaatselijke grootgrutter??? die hebben vaak zo'n barcode uitleesapparaat in hun winkel hangen.

Geplaatst

Alvast bedankt.

kan je het niet uitprinten en meenemen naar de plaatselijke grootgrutter??? die hebben vaak zo'n barcode uitleesapparaat in hun winkel hangen.

Is al getest, werk helaas niet :lol:

Geplaatst

Allemaal heel hartelijk bedankt voor de snelle tips die ik gekregen heb.Ik kan weer even verder puzzelen.

Om achter de coordinaat te komen.

Groet Team Mineraal :offtopic:

Geplaatst
Heb je dit al geprobeerd????

vraag aan Mr. John, ik kan uit de link niet opmaken of deze site en de download mogelijkheid reeds bestaande barcodes omzet in tekst of getallen?

Zo neen, weet jij dan of er een programma op te halen is, waarmee je (al dan niet) verschillende barcodes kunt vertalen? ;)

Geplaatst
Heb je dit al geprobeerd????

vraag aan Mr. John, ik kan uit de link niet opmaken of deze site en de download mogelijkheid reeds bestaande barcodes omzet in tekst of getallen?

Zo neen, weet jij dan of er een programma op te halen is, waarmee je (al dan niet) verschillende barcodes kunt vertalen? :rolleyes:

Dat programma kun je alleen barcodes mee aanmaken/printen.

Overigens gaat geen enkel automatisch barcodedecodeer programma helpen bij de gegeven opgave, omdat de 'barcode' die daarin staat niet voldoet aan de specificaties, en dus niet herkend wordt. (meer specifiek: start en stopstreepjes ontbreken, en er staan extra 'bars' tussen de letters/cijfers)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...