WeideLopers Geplaatst 28 november 2009 Geplaatst 28 november 2009 Hallo, Dit wordt voor ons de eerste keer dat we meedoen. We hebben afgelopen week een coin besteld en hebben ons vandaag ingeschreven. Lijkt ons heel erg spannend.
De Wijngemachtigde Geplaatst 1 december 2009 Geplaatst 1 december 2009 Mijn bijdrage aan de prijzenpot is vandaag op de bus gegaan: Een mooie fles Spaanse wijn, en een ongeactiveerde 'mystery' coin, die in zijn envelop moet blijven (het is geen ? icon coin). Ik mag nu legaal met mijn 2e race coin gaan racen. Hoera!
delta123 Geplaatst 4 december 2009 Geplaatst 4 december 2009 Bump. Nog 27 dagen om in te schrijven. Het totaal aantal deelnemers is op dit moment 81.
De Wijngemachtigde Geplaatst 7 december 2009 Geplaatst 7 december 2009 Bump! Omdat er niet genoeg geocoins ingeschreven kunnen worden in deze race!!
fantje Geplaatst 7 december 2009 Geplaatst 7 december 2009 De Sint heeft het benodigde in mijn schoen gedaan; de coin is ingeschreven; ronkend klaar voor de start
Wammus Geplaatst 8 december 2009 Geplaatst 8 december 2009 Zojuist aangemeld : (TB2HMVT) Wammus' 12 Provincien geocoinrace 2010-coin Deze coin vorig jaar "gewonnen" door een andere racecoin te verplaatsen dus dan is het logisch dat ik 'm dit jaar, nog voor de invoer van de kilometerheffing, aan de race mee laat doen!
delta123 Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Het aantal deelnemers is op dit moment 93. Dat kunnen er veel meer zijn
De Wijngemachtigde Geplaatst 10 december 2009 Geplaatst 10 december 2009 (bewerkt) De beide coins staan in de startblokken...eigenhandig gemaakt kaartje, plaatje en info erbij, en gaan!! 10 december 2009 bewerkt door De Wijngemachtigde
garfieldnl Geplaatst 11 december 2009 Geplaatst 11 december 2009 De beide coins staan in de startblokken...eigenhandig gemaakt kaartje, plaatje en info erbij, en gaan!! Erg mooi kaartje met de provinciën erbij, goed idee. Wil je dat mooie kaart je van je ook delen?
Miniatuur Geplaatst 11 december 2009 Geplaatst 11 december 2009 De beide coins staan in de startblokken...eigenhandig gemaakt kaartje, plaatje en info erbij, en gaan!! Erg mooi kaartje met de provinciën erbij, goed idee. Wil je dat mooie kaart je van je ook delen? Daar hebben wij ook belangstelling voor. Geen idee hoe we het zelf moeten maken.
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 december 2009 Geplaatst 11 december 2009 Erg mooi kaartje met de provinciën erbij, goed idee. Wil je dat mooie kaart je van je ook delen? Stuur maar een pb. Ik heb al 2 andere aanvragen gekregen... Geen probleem.
Gerline Geplaatst 11 december 2009 Geplaatst 11 december 2009 Nog te doen: De coinpagina's in orde maken. Een kaartje voor de coins maken om eraan te bevestigen Bedenken waar we ze gaan droppen Bedenken wanneer we ze gaan droppen De coin voor de prijzenpot uitzoeken Poe hee, hoeveel tijd is er nog?
Poehe Geplaatst 11 december 2009 Geplaatst 11 december 2009 Poehe, hoeveel tijd is er nog? Nog 16 dagen! Maar er kan ook nog gestart worden in 2010, alleen doe je dan mee als puntenjager. Maar dat staat allemaal hier beschreven.
AJKwak Geplaatst 11 december 2009 Geplaatst 11 december 2009 De beide coins staan in de startblokken...eigenhandig gemaakt kaartje, plaatje en info erbij, en gaan!! hallo Wijngemachtigde zou ik hem ook kunnen krijgen PB heb ik al naar je toe gestuurd alvast bedankt alvast bedankt alexkw
Aanbevolen berichten