Spring naar bijdragen

Draadje Op Slot Zonder Overleg!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

Weet niet de reden maar na aanleiding van een post van een ander wordt dit draadje gewoon op slot gedaan.

Bij mijn weten kan dit alleen gebeuren op verzoek van de topic starter en niet op verzoek van een ander. :)

 

Of hij gaat gewoon weer open of jullie zien mij hier niet meer terug.

 

De keuze is aan de moderators.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, de keuze of je hier wilt zijn is aan jou en ik vind het wel een beetje raar dat dit nu afhangt van het openen of sluiten van een draadje.

 

Het draadje is gesloten omdat de discussie over het ja of nee van voortuincaches over vijf verschillende topics gevoerd werd.

Jouw draadje ging weliswaar over de zin van polls,

maar daar werd evengoed, in de laatste berichten, inhoudelijk op het ja of nee van voortuincaches gereageerd.

Dat is de reden van de sluiting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De topic titel was heel duidelijk en zonneklaar:

 

Polls Over Voortuincaches Zouden Verboden Moeten Worden., Ook andere onzinnige polls.

 

Deze topic was dus juist gestart over de (on)zin van polls die te pas en te onpas maar worden geplaatst.

NIET over de voors en tegens van voortuin caches.

Ik probeerde hiermee een statement te zetten, wat ook redelijk ging lukken.

Helaas verzande het draadje ook hier in de voors en tegens van voortuincaches maar daar zijn dus de moderators voor.

DIE hadden eerder moeten ingrijpen en of de reply's moeten verplaatsen of een halt toeroepen aan de verkeerde discussie.

Maar om nu zo maar op verzoek van een andere topic dicht te gooien is not done.

Met andere woorden:

Als ik nu eens een 20 tal topics door ga lopen en die IK onzinnig vindt plaats ik nog even een reply dat hij dicht mag en wordt dan gesloten.

Dan zou het wel eens lekker kunnen gaan opruimen op het forum.

 

Ik blijf bij mijn stelling dat er een discussie werd gevoerd over de voors en tegens van een Poll en dat de deelnemers daar zich aan moesten houden. Dit is niet gebeurt door het niet tijdig ingrijpen van een moderator.

Resultaat. Totale anarchisme. We doen maar gewoon wat het makkelijkste is.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De moderators berichten laten verplaatsen in drie en later vijf topics over de zin en onzin van voortuincaches en polls. Waar moet dat dan heen? De forumgebruikers kozen er in dit geval zelf voor om van alles tegelijk te doen en dan moeten de moderators maar een stapje harder lopen? Sommigen van ons hadden vandaag nog wat anders te doen. Het regent hier PB's van mensen die iets dicht of open willen in die topics; allemaal andere wensen en allemaal boos als we wat anders doen.

 

 

Tja, totaal anarchisme, zeg dat wel. En jij zou moeten weten dat wanneer je het niet eens bent met de moderator je gewoon een PB kan sturen met daarin je vragen.

Je stelt in je eerste bericht dat je de reden van de sluiting niet weet. Die is er gewoon bij vermeld. Je kunt dus gewoon de betreffende moderator een PB sturen en om uitleg vragen. Dat kan dan heel goed ook nog tot de conclusie leiden dat het draadje weer open gaat.

 

Dit draadje gaat daarom ook dicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...