thira en candor Geplaatst 1 december 2003 Share Geplaatst 1 december 2003 Hallo, Mede cachers Wie weet of er ook ergens een route van de westhighland way in schotland verkrijgbaar is voor in mijn GPS (garmin.) Ik ga deze in Mei 2004 weer lopen maar nu wil ik de gps meenemen. Track of waypoints beide zijn goed. Met veel Groenten Thira en Candor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gotcha! Geplaatst 1 december 2003 Share Geplaatst 1 december 2003 Geen routepunten, maar welroutekaartjes, met wat huisvlijt valt daar een kaart voor Ozi van te maken. Dan kun je ook je route in Ozi maken. http://www.westhighlandwayrace.org/routeframe.html Kwaliteit / resolutie is niet best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Pagliacci Geplaatst 14 december 2003 Share Geplaatst 14 december 2003 Dit bericht trok mijn aandacht, omdat ik in die omgeving ben opgegroeid. Ietsjes lager, ten westen van Glasgow. Maar je zocht kaarten van de omgeving.... Heb hier de Map Source kaarten van United Kingdom (92Mb) gfdeboer@hotmail.com Gary Leeuwarden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 15 december 2003 Share Geplaatst 15 december 2003 Ik heb City Select 5, waar ook Schotland op staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden