Track_leader Geplaatst 17 oktober 2009 Share Geplaatst 17 oktober 2009 Mijn GPS60 zoekt een nieuwe eigenaar, niet de nieuwste onder de GPS dingetjes maar toch nog steeds werkend. Voor € 50,-- kan die naar een nieuwe eigenaar. Stuur een PM of een directe email John (track_leader) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 17 oktober 2009 Share Geplaatst 17 oktober 2009 Mijn GPS60 zoekt een nieuwe eigenaar, niet de nieuwste onder de GPS dingetjes maar toch nog steeds werkend. Voor € 50,-- kan die naar een nieuwe eigenaar. Stuur een PM of een directe email John (track_leader) PM verstuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paienne Geplaatst 17 oktober 2009 Share Geplaatst 17 oktober 2009 Mijn GPS60 zoekt een nieuwe eigenaar, niet de nieuwste onder de GPS dingetjes maar toch nog steeds werkend. Voor € 50,-- kan die naar een nieuwe eigenaar. Stuur een PM of een directe email John (track_leader) Hallo JOhn ik heb er wel intressen in.... groeten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2009 Draadje kan dicht, gps is verkocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 Draadje toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten