Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
reden te meer om die overbodige ballast tussen [] eindelijk eens uit je handtekening te slopen.
Huh, ik zie helemaal geen handtekening.

Zo meteen heb je ook nog kommentaar op m'n avatar........................

Ik kan wel bezig blijven!

Henk,

Er zijn mensen die de functie handtekening laten zien aan hebben op dit forum ;)

En die Avatar klopt niet. Veel te zomers en ik zie geen behang. :cry:

GRTZ

Kruimeldief :PDie zijn handtekening altijd uit heeft

Geplaatst
Kruimeldief ;)Die zijn handtekening altijd uit heeft

Je zou hem eens aan moeten zetten Kruimel. Beslaat al gauw twee A4-tjes die handtekening van jou :P

Hou ik het maar gewoon op mijn biertje en Mar op de wijntje :yes:

Groetjes Ruud :cry:die er nog één pakt

Geplaatst
Huh, ik zie helemaal geen handtekening.

Aha, nu begrijp ik het :cry:

Ga naar deze pagina.

Zet hier achter 'Wil je andere leden hun handtekening zien in onderwerpen?' Ja.

Klik onderaan de pagina op 'Verander Mijn Gebruikers Opties'.

Hierna zie je onder de meeste berichten een soort handtekening, ook bij jezelf.

En daar zijn overbodige teksten ingeslopen.

Dit kun je op deze pagina verbeteren.

Succes!

++ Lex ++

Geplaatst
Je zou hem eens aan moeten zetten Kruimel. Beslaat al gauw twee A4-tjes die handtekening van jou

ik heb een lineaal erbij gehad en die van jullie met alle reclame voor Grolsch is de helft van die van mij. Dus 1 A4tje ;):cry:

GRTZ

Kruimeldief :PVreemde A4tjes heeft Biertjuh of zal het aan zijn monitor liggen? Misschien net als hier een 21 inch nodig?

Geplaatst
Kruimeldief ;)Vreemde A4tjes heeft Biertjuh of zal het aan zijn monitor liggen? Misschien net als hier een 21 inch nodig?

Ben aan het sparen maar vrees dat ik niet verder dan een 19" TFT kom :cry:

Maar tjahh vrouw des huizes beheerdt de Euries :cry: en we staan altijd rood Denk dat ik de zaken maar snel over moet nemen :yes:

Groet Ruud :Pwaarom heet het rood staan, terwijl de cijfers zwart zijn?

Yesssssssssss ben nu een intense gebruiker!!!

Geplaatst
Ben aan het sparen maar vrees dat ik niet verder dan een 19" TFT kom.

Dan neem je geen TFT maar een CRT. Deze zijn een tikkie goedkoper en kan er wel een 21" af....

Maar tjahh vrouw des huizes beheerdt de Euries en we staan altijd rood Denk dat ik de zaken maar snel over moet nemen.

Tja, dat is vervelend. Moet je wat van mij hebben?

GRTZ

Kruimeldief :cry:Beter rood staan dan krap zitten.

Geplaatst

Klein vraagje tussendoor. Ik weet het wel, het is niet belangrijk. En eigenlijk zou ik er ook niet om moeten vragen, maar toch. Zo af en toe ben je er toch wel benieuwd naar. Dus vandaar. Mijn vraagje is dus:

HEEFT ER NOG IEMAND TIPS VOOR DE VISTA????? :cry:

Geplaatst
Mijn vraagje is dus:

HEEFT ER NOG IEMAND TIPS VOOR DE VISTA????? :P

Ik vind anders dat je aardig luid schreeuwt voor zo'n bescheiden vraagje.... :cry:

++ Lex ++

Geplaatst
HEEFT ER NOG IEMAND TIPS VOOR DE VISTA?????

Ok, hier gaat ie dan weer...

- altijd reservebatterijen meenemen (maar dat is zo voor alle gps'en...)

- zet je magnetisch compas pas aan als je de cache heel dicht genaderd bent, scheelt een stuk in het batterijgebruik en terwijl je beweegt heeft dit compas toch geen nut

- als je een cache dicht genaderd bent, maar je vind hem niet onmiddellijk, leg dan je Vista met compas ingeschakeld ergens op de grond en laat hem enkele minuten rusten.

Geplaatst
als je een cache dicht genaderd bent, maar je vind hem niet onmiddellijk, leg dan je Vista met compas ingeschakeld ergens op de grond en laat hem enkele minuten rusten.

- Waarom moet je hem op de grond leggen? Is stilstaan en in de hand houden niet voldoende?

- Om een goed signaal te krijgen moet de Vista dan horizontaal net als de andere etrexen? of zoals bij de 76S op 45º?

GRTZ

Kruimeldief :beerchug:Het leven is te gemakkelijk als je de spelregels kent, maar o zo moeilijk als je er niets meer van snapt.

Geplaatst
- Waarom moet je hem op de grond leggen? Is stilstaan en in de hand houden niet voldoende?

Terwijl hij 'tot rust' komt kun je verder zoeken, en af en toe eens een kijkje nemen welke richting + afstand hij aangeeft. Bovendien wordt, als je hem in je hand houdt een deel van het signaal door je lichaam afgeschermd.

- Om een goed signaal te krijgen moet de Vista dan horizontaal net als de andere etrexen? of zoals bij de 76S op 45º?

Voor zover ik tot nu toe ervaren heb is het beste inderdaad horizontaal. Voor het compas moet je hem sowieso horizontaal houden.

Geplaatst
Terwijl hij 'tot rust' komt kun je verder zoeken, en af en toe eens een kijkje nemen welke richting , afstand hij aangeeft. Bovendien wordt, als je hem in je hand houdt een deel van het signaal door je lichaam afgeschermd.

Ha, duidelijk zo. Is daar nog een tijd aan verbonden aan dat tot rust komen? Ik heb de 76S en die heeft veel overeenkomsten met de Vista. Ik gebruik deze functie eigenlijk maar bitter weinig. Lukt ook nooit trouwens. Als ik nog met de GPS zit te klooien roept de KralenFee toch altijd al: "Khebbum". ;)

Ik had niet door dat de compasfunctie afgeschermd kan worden door ons lichaam.

Voor het compas moet je hem sowieso horizontaal houden.

Ach ja, dat is waar ook. Kun je zien hoe vaak ik het gebruik. En het gekke is, als ik een nieuwe GPS zou kopen, ik er toch weer een neem met al die functies :beerchug:

GRTZ

Kruimeldief :thumbup: De paus in een rolstoel een geestelijk gehandicapte noemen is nooit grappig.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...