Rovel Geplaatst 19 december 2003 Geplaatst 19 december 2003 dan zie je daar een idioot, want je moet een idioot zijn om twee uur lang in de spiegel te kijken. Ik weet niet wie jij ziet, maar ik ze mezelf
Kruimeldief Geplaatst 19 december 2003 Geplaatst 19 december 2003 Ik weet niet wie jij ziet, maar ik ze mezelf Niemand begrijpt me! - Wat bedoel je? GRTZ Kruimeldief Man die het ver gebracht heeft, zoekt vrouw om het te gaan halen.
Rovel Geplaatst 19 december 2003 Geplaatst 19 december 2003 Mijn hemel, één tikfout, één dwaling van de wijsvinger en de clou is weg. 'ik ze mezelf ' moet zijn 'ik zie mezelf'
Twinlife Geplaatst 19 december 2003 Auteur Geplaatst 19 december 2003 jaja onze kruimel is scherp vandaag hoor! gr twinlife
Kruimeldief Geplaatst 19 december 2003 Geplaatst 19 december 2003 I asked God a tree, He gave me a forest. I asked for a flower, He gave me a garden. I asked God for water, He gave me an ocean. I asked for an asshole, He gave me your number. GRTZ Kruimeldief PS: Ik wou je nog 'n beetje geld sturen maar de enveloppe was al dichtgeplakt.
joske Geplaatst 20 december 2003 Geplaatst 20 december 2003 Hmmm, de serienummers zijn er zeker ook uitgevijld? Nope, ze staan er wel degelijk op... Ik dacht trouwens dat ze dit enkel deden bij wapens? PS: Ik wou je nog 'n beetje geld sturen maar de enveloppe was al dichtgeplakt. Gewoon op mijn rekening overschrijven is ook goed hoor, kan ik mij misschien zo'n nieuwe GPSMAP 60CS aanschaffen
Kruimeldief Geplaatst 20 december 2003 Geplaatst 20 december 2003 (bewerkt) Ik dacht trouwens dat ze dit enkel deden bij wapens? je hebt er dus wel ervaring mee? Gewoon op mijn rekening overschrijven is ook goed hoor, kan ik mij misschien zo'n nieuwe GPSMAP 60CS aanschaffen Begin een loterij. Lootjes a 1 euro. Alle forumleden een mailtje sturen en vragen om mee te doen. Dat is ruim 1600 euro. Geef als hoofdprijs 300 euro weg. Tweede prijs 200 euro. Derde prijs 100 euro. Winst 1000 euro. Moet genoeg zijn voor een GPSmap 60 CS. Belasting betalen doen we niet. We zijn immers toch al illegaal bezig. GRTZ Kruimeldief Je bent het lot uit de loterij, helaas niet het winnende... 21 december 2003 bewerkt door Kruimeldief
Twinlife Geplaatst 20 december 2003 Auteur Geplaatst 20 december 2003 [begin een loterij. Lootjes a 1 euro. Alle forumleden een mailtje sturen en vragen om mee te doen. Dat is ruim 1600 euro. Geef als hoofdprijs 300 euro weg. Tweede prijs 200 euro. Derde prijs 100 euro. Winst 1000 euro. Moet genoeg zijn voor een GPSmap 60 CS. en onze kruimel die blijft scherp hoor gr twinlife
joske Geplaatst 21 december 2003 Geplaatst 21 december 2003 We zijn immers toch al illegaal bezig. Die moet je me toch eens uitleggen... Maar misschien moeten we hiervoor naar "Off Topic" verhuizen?
Kruimeldief Geplaatst 21 december 2003 Geplaatst 21 december 2003 We zijn immers toch al illegaal bezig. Die moet je me toch eens uitleggen... Maar misschien moeten we hiervoor naar "Off Topic" verhuizen? Allereerst heb ik mijn posting van toen aangepast. Ik heb 2 woorden vergeten. Er stond: Belasting betalen doen. We zijn immers toch al illegaal bezig Ik bedoelde dus: "Belasting betalen doen we niet. We zijn immers toch al illegaal bezig" Het is minder spectaculair dan je zou denken Maar een loterij op deze manier organiseren is illegaal. Omdat we toch al illegaal bezig zijn, betalen we ook geen belasting... En dat verhuizen naar offtopic had dan een aantal replys terug moeten gebeuren. Ik heb geen problemen met offtopic, alhoewel ik met deze mededeling niet de meerderheid achter mij zal hebben . Zo lang de draadjesstarter er geen problemen mee heeft, vind ik het prima. Als anderen het te gek vinden dan moeten ze het maar melden. Er kan altijd over gediscuzeurd worden GRTZ Kruimeldief Wijsheid: door ervaring juiste beslissingen kunnen nemen. Intelligentie: door goede voorspelling juiste beslissingen kunnen nemen.
JandeBeHanger Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 En dat verhuizen naar offtopic had dan een aantal replys terug moeten gebeuren. Ik heb geen problemen met offtopic, alhoewel ik met deze mededeling niet de meerderheid achter mij zal hebben . Zo lang de draadjesstarter er geen problemen mee heeft, vind ik het prima. Als anderen het te gek vinden dan moeten ze het maar melden. Er kan altijd over gediscuzeurd wordenIk zou eigenlijk niet weten wie een draadje regelmatig weet af te buigen naar offtopic.Dit bericht van mij is ook gewoon offtopic, met als voornaamste reden dat dit nr. 50 is en dan ben je geen verse gebruiker meer, maar een gebruiker!
Biertjuh Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 Ik zou eigenlijk niet weten wie een draadje regelmatig weet af te buigen naar offtopic.Dit bericht van mij is ook gewoon offtopic, met als voornaamste reden dat dit nr. 50 is en dan ben je geen verse gebruiker meer, maar een gebruiker! JandeBehanger was hier Wordt het dan geen tijd om je handtekening in orde te maken als GEBRUIKER Groetjes Ruud
Lex Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 met als voornaamste reden dat dit nr. 50 is en dan ben je geen verse gebruiker meer, maar een gebruiker! reden te meer om die overbodige ballast tussen [] eindelijk eens uit je handtekening te slopen. Jan, hier aanklikken, en verwijderen maar! ++ Lex ++
JandeBeHanger Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 reden te meer om die overbodige ballast tussen [] eindelijk eens uit je handtekening te slopen.Huh, ik zie helemaal geen handtekening.Zo meteen heb je ook nog kommentaar op m'n avatar........................ Ik kan wel bezig blijven!
Kruimeldief Geplaatst 28 december 2003 Geplaatst 28 december 2003 Ik zou eigenlijk niet weten wie een draadje regelmatig weet af te buigen naar offtopic. Nee, ik ook niet. we zullen er toch eens op moeten letten.... GRTZ Kruimeldief Ik ben zinloos tegen geweld.
Aanbevolen berichten