Twinlife Geplaatst 29 november 2003 Geplaatst 29 november 2003 ben een leek met het gebruik van de vista,wie heeft er voor mij tips met uitleg over de vista alles is welkom. b.v.d. twinlife
Rovel Geplaatst 29 november 2003 Geplaatst 29 november 2003 Door te zoeken in het forum zal je al wel wat informatie kunnen krijgen. Bijvoorbeeld via: http://forum.geocaching.nl/index.php?a...t=1446&hl=vista
dj bel Geplaatst 17 december 2003 Geplaatst 17 december 2003 Ik heb een worddocument met allerhande Vista informatie; een overzicht - waar alle functies staan en welke instellingen - testfuncties niet vermeld in de manual - foto's van de binnenkant - WAAS test - reradiating antenne test alle begrippen vertaald in Engels en Nederlands; voor hoe was het ook al weer. (ook bruikbaar voor de Legend) Dit overzicht laat zich niet in reactie of nieuw onderwerp op dit forum proppen en wordt er volledig door misvormt. 1,4 MB op dit moment en wordt aangevuld zodra ik weer wat nuttigs tegenkom. Zij die belangstelling hebben voor dit Vista-overzicht kunnen rechtstreeks mailen naar ; d.j.w.dusee@wanadoo.nl met als onderwerp; vista bezitter of legend bezitter Ik stuur dan dit overzicht als bijlage retour. Retourneren aan een forumbericht werkt niet!!! En Hotmail stuurt retourberichten dat het bericht te GROOT is. Mail mij daarom niet met hotmail. werkt ook niet. Helaas. Actuele software versie www.garmin.com/ support/software update; eTrex Vista software version 3.60 as of December 22, 2003 Voor meer nuttige informatie, sites en dergelijke kijk onder "cachtechnieken een oproep" en bij Algemene vragen onder "Aan welke gps geven jullie de voorkeur?"
Wij Drie Geplaatst 17 december 2003 Geplaatst 17 december 2003 Ik heb een worddocument met allerhande Vista informatie [...] Dit overzicht laat zich niet in op dit forum proppen en wordt er volledig door misvormt. 1,4 MB op dit moment en wordt aangevuld zodra ik weer wat nuttigs tegenkom. @DJBel: Vraag bij onze vrienden van Stichting Geocaching een stukje webspace aan bij http://www.geocacher.nl/. Bouw een klein simpel website'je om je word-document heen en voila. Iedereen kan zonder onhandig gemail bij jouw vista informatie. tot cache, team Wij Drie
Twinlife Geplaatst 17 december 2003 Auteur Geplaatst 17 december 2003 bedankt voor de mail dj bel hier heb ik zeker wat aan gr twinlife
Kruimeldief Geplaatst 17 december 2003 Geplaatst 17 december 2003 Let op je gedachten, ze worden woorden. Let op je woorden, ze worden daden. Let op je daden, ze worden gewoontes. Let op je gewoontes, ze vormen je karakter. Let op je karakter, het wordt je lotsbestemming![ COLOR=blue] Volgens mij kun je in je handtekening beter de [ color=blue ] aan het eind weglaten of anders [ /color ] geven GRTZ Kruimeldief Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter iets verliezen dan het nooit hebben gehad!
Twinlife Geplaatst 18 december 2003 Auteur Geplaatst 18 december 2003 thanks kruimel zo is het beter gr twinlife
Kruimeldief Geplaatst 18 december 2003 Geplaatst 18 december 2003 thanks kruimel zo is het beter gr twinlife Geen dank en de bloosjes zijn niet nodig. je moest eens weten hoe vaak ik, terecht, gewezen wordt op een onvolkomenheid in mijn handtekening GRTZ Kruimeldief Zoals het klokje thuis tikt, tikt hij ook als je hem ergens anders hangt
Rovel Geplaatst 19 december 2003 Geplaatst 19 december 2003 zo is het beter Hoe lang ik er ook naar kijk, ik zie geen enkel verschil tussen de eerdere en de latere versie.
Twinlife Geplaatst 19 december 2003 Auteur Geplaatst 19 december 2003 als je iets verandert in het profiel van jou zelf verandert doet hij dat ook automatisch bij je oude berichten. dus jij ziet het niet en als je het wilt zien kijk bij de quote van kruimel. gr twinlife
joske Geplaatst 19 december 2003 Geplaatst 19 december 2003 Om terug on-topic te komen... Vista is een tof ding, maar de mijne is een beetje masochist, ik moet hem af en toe een klap geven om de display weer normaal te krijgen. Is blijkbaar een gekende ziekte
Kruimeldief Geplaatst 19 december 2003 Geplaatst 19 december 2003 zo is het beter Hoe lang ik er ook naar kijk, ik zie geen enkel verschil tussen de eerdere en de latere versie. Hahaha, je bent een grappenmaker. Natuurlijk zie je geen verschil. Alle berichten worden aangepast als je iets veranderd in je handtekening. En..... om ff ontopic te blijven voor ons Joske, het is een gekend probleem als je de zo nu en dan verschijnende streepjescode bedoeld. Alhoewel lang niet alle apparaten dat hebben en ik zelf het van de Vista nog niet eerder heb gehoord. FF contact opnemen met de importeur in nederland, Sailtron, en je kunt hem brengen en het wordt gerepareerd of zo maar omgeruild. meestal is dat laatste het geval. Dit gaat ook vaak op na de garantieperiode. Die gasten doen echt niet moeilijk en dat is fijn voor ons en een goede reclame voor hun. GRTZ Kruimeldief Vuja De: that feeling you've never been here before.
joske Geplaatst 19 december 2003 Geplaatst 19 december 2003 FF contact opnemen met de importeur in nederland, Sailtron, en je kunt hem brengen en het wordt gerepareerd of zo maar omgeruild. meestal is dat laatste het geval. Dit gaat ook vaak op na de garantieperiode. Joep, als je mijn Vista ziet dan zullen ze wel niet meer van garantie spreken, hij ziet eruit alsof hij WO I én WO II meegemaakt heeft Hij heeft dan ook samen met mij de andere kant van de wereld gezien (en ook al heeeeel veel modder...) Streepjescode is niet hinderlijk als je'm maar telkens een klap geeft als ie het doet Ander probleempje is de loslatende rubberen band maar hij is nog steeds waterdicht. Bovendien woon ik in België en is Sailtron zo'n 250 km bij me vandaan, dus om voor zo'n probleem(pje) 500 km te rijden (2 x 250) lijkt me iets te veel van het goeie. Als ie het echt niet meer doet dan stuur ik hem wel eens naar Garmin Europe om te herstellen. Ik weet trouwens niet echt hoe ie in Europa komt, heb hem in juni 2001 belachelijk goedkoop nieuw gekocht (mét factuur, € 450) van een Engels bedrijf op een beurs in Duitsland... De basemap die erin steekt is de wereldkaart, dus niet die van Europa.
Kruimeldief Geplaatst 19 december 2003 Geplaatst 19 december 2003 Joep, Joep? Als je mijn Vista ziet dan zullen ze wel niet meer van garantie spreken, hij ziet eruit alsof hij WO I én WO II meegemaakt heeft Hij heeft dus wel geleefd Ander probleempje is de loslatende rubberen band maar hij is nog steeds waterdicht. Dat is wel een typisch Vista probleem, alhoewel mijn venture het ook had. Deze is ook gewoon voledig gerepareerd en kostenloos. Bovendien woon ik in België en is Sailtron zo'n 250 km bij me vandaan, dus om voor zo'n probleem(pje) 500 km te rijden (2 x 250) lijkt me iets te veel van het goeie. In Nederland gebruiken we voor zoiets een instantie die het tegen een kleine vergoeding voor jou bezorgd. Dit is landelijk opgezet en het heet de TPG en vroeger was het de PTT en we noemden deze bezorgers, postbodes of postbestellers Ik weet trouwens niet echt hoe ie in Europa komt, heb hem in juni 2001 belachelijk goedkoop nieuw gekocht (mét factuur, € 450) van een Engels bedrijf op een beurs in Duitsland... De basemap die erin steekt is de wereldkaart, dus niet die van Europa. Hmmm, de serienummers zijn er zeker ook uitgevijld? GRTZ Kruimeldief Als je twee uur lang in de spiegel kijkt, dan zie je daar een idioot, want je moet een idioot zijn om twee uur lang in de spiegel te kijken.
Aanbevolen berichten