meelhopper Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 Hoi Oregon gebruikers. 1 van de grote voordelen van deze GPS is wel het finetunen van het (hoofd)menu. Is er ook een manier om dieper de menu volgorde te wijzigen? Mij is het nog niet gelukt. Als ik met een multi bezig ben, en ik moet het volgende wp invoeren doe ik dat achtereenvolgens met: Naar hoofdmenu (daar heb ik de volgende optie) Markeer wp; Opslaan en bewerken; (de naam wordt lekker opgehoogd dus die laat ik zo) Wijzig locatie; (Voer het juiste coördinaat in) 2x pijltje omlaag en Bekijk kaart; en vervolgens Ga. Wat ik dus zou willen is: de optie: Bekijk kaart onder de optie Wijzig locatie. Wie heeft hier ervaring mee? Oh ja, een betere manier om vanuit het hoofdmenu een nieuw wp in te stellen en uit te zetten is ook welkom natuurlijk. gr,
pioneer Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 Volgens mij kan het heel simpel: druk iets langer op de knop binnen het draaiwiel. Dan komt de melding dat je een nieuw wp wilt opslaan. Het wp kun je meteen editen. Deze techniek gebruik ik met multi's. Succes.
smeule Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 Hoi Oregon gebruikers.1 van de grote voordelen van deze GPS is wel het finetunen van het (hoofd)menu. Is er ook een manier om dieper de menu volgorde te wijzigen? Mij is het nog niet gelukt. Als ik met een multi bezig ben, en ik moet het volgende wp invoeren doe ik dat achtereenvolgens met: Naar hoofdmenu (daar heb ik de volgende optie) Markeer wp; Opslaan en bewerken; (de naam wordt lekker opgehoogd dus die laat ik zo) Wijzig locatie; (Voer het juiste coördinaat in) 2x pijltje omlaag en Bekijk kaart; en vervolgens Ga. Wat ik dus zou willen is: de optie: Bekijk kaart onder de optie Wijzig locatie. Wie heeft hier ervaring mee? Oh ja, een betere manier om vanuit het hoofdmenu een nieuw wp in te stellen en uit te zetten is ook welkom natuurlijk. gr, Simpel: Een mailtje naar Garmin. Daar zeggen wat je mist of anders zou willen hebben. Misschien bij een Software update nemen ze het mee. Handmatig wijzigen van wat jij wilt is niet mogelijk
Geinponem Geplaatst 14 oktober 2009 Geplaatst 14 oktober 2009 Volgens mij kan het heel simpel: druk iets langer op de knop binnen het draaiwiel. Dan komt de melding dat je een nieuw wp wilt opslaan. Het wp kun je meteen editen. Deze techniek gebruik ik met multi's.Succes. Volgens mij gaat dit over een Colorado en niet over een Oregon.
Aanbevolen berichten