Spring naar bijdragen

Rechtsaf, zegt de GPS


GeoTeeth

Aanbevolen berichten

;)

In de Volkskrant magazine van 29 november staat een klein stukje over GPS en zelfs het woord Geocachen wordt op het laatst genoemd.

Ook ikzelf zou wel eens mee willen doen aan een dergelijke cursus. Weet iemand of dergelijke cursussen ook elders worden gegeven? :thumbup:

 

groet, GeoTeeth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet niet wat ik me bij zo'n cursus moet bedenken. Als je de handleiding van de GPS goed gelezen hebt, en je hebt hem een paar dagen dan kom je er beslist zelf uit. Zonde van het geld dat je dan voor een cursus moet betalen.

Maar goed, als je echt je geld aan een cursus kwijt wilt, dan wil ik er wel eentje geven (woon centraal in het midden van het land). zowel voor het gebruik van de GPS in de auto als routeinstrument als voor het geocachen. Het lijkt misschien moeilijker dan het is.

 

Partner Erik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10 jan wordt er een GPS dag gehouden in het Belgische St. Truiden ( B ) door de Garminshop in Notter.

Zie GPS presentatie te Sint Truiden

En ik herinner mij een heel leuke dag de kabouterschooldag in nov. vorig jaar waar veel instructie is gegeven. Mijn diploma van die dag hangt hier aan de muur.

 

Wie weet kunnen we weer zo iets op de rails zetten. Zo tegen de tijd dat de tulpen boven de grond komen? Of wat later, die maand waarin alle vogeltjes een ei leggen.?

Is er belangstelling: dan maar elders op dit forum een nieuw draadje hierover maken. Het oude draadje is hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...