Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hey hallo allemaal,

ben sinds een paar maanden bezig met geocachen wat me echt top bevalt, maar helaas kom ik bij de vraagtekens vaak tekort met m'n brein zodat ik de leggers te vaak lastig moet vallen, denk dat ze mij ook wel zat worden :thumbup:

Is er niet een document oid wat jullie allemaal gebruiken over kleuren die getallen zijn etc etc ?

Ik hoor het heel graag want wil absoluut nog veel ? halen :thumbup:

bewerkt door bbommel
Geplaatst

Misschien bedoel je dit, klik

En anders zou je het boekje "De kunst van het vinden" van Kapitein Haak eens kunnen lezen.

De meeste puzzelcaches / Mystery caches hebben geen standaard oplossing en soms is het langdurig nadenken, wegleggen, weer oppakken en dan gaat het licht plotseling aan.

Geplaatst
Misschien bedoel je dit, klik

En anders zou je het boekje "De kunst van het vinden" van Kapitein Haak eens kunnen lezen.

De meeste puzzelcaches / Mystery caches hebben geen standaard oplossing en soms is het langdurig nadenken, wegleggen, weer oppakken en dan gaat het licht plotseling aan.

Nee klopt maar ik heb een keer iemand gezien had een paar documenten met simpele a=1 tot ringen met kleuren erop van rood is 5 etc of

met braille cijfers erop, maar zoiets is niet standard in omloop zeg maar.

Geplaatst (bewerkt)
Hey hallo allemaal,

ben sinds een paar maanden bezig met geocachen wat me echt top bevalt, maar helaas kom ik bij de vraagtekens vaak tekort met m'n brein zodat ik de leggers te vaak lastig moet vallen, denk dat ze mij ook wel zat worden :angry:

Is er niet een document oid wat jullie allemaal gebruiken over kleuren die getallen zijn etc etc ?

Ik hoor het heel graag want wil absoluut nog veel ? halen :)

Ik krijg ook regelmatig vragen van zowel beginnende geocachers als ervaren cachers. En ik kan je zeggen dat ik ze beslist niet zat word. Elk mailtje krijgt mijn aandacht en een passend antwoord. Oplossingen geven doe ik trouwens niet, maar een duwtje de goede kant op zit er zeker in.

Als je netjes je vragen stelt, dan zullen er niet veel cacheleggers zijn die je niet een handje willen helpen.

bewerkt door Mr.Atari
Geplaatst
geocaching.com stat bar

Bij een quote krijg ik deze mee... Het is handiger om deze in je handtekening te zetten, dan gebeurt dat niet als je gequote wordt.

Dat kan je doen bij "instellingen --> wijzig handtekening"

Geplaatst
geocaching.com stat bar

Bij een quote krijg ik deze mee... Het is handiger om deze in je handtekening te zetten, dan gebeurt dat niet als je gequote wordt.

Dat kan je doen bij "instellingen --> wijzig handtekening"

gelijk maar gedaan :angry:

• 4 weeks later...
Geplaatst

getsie, ik zit weer eens vast.

Je denkt ik ben op gang en dan blijkt dat je weer schurend tot stilstand komt!

Ik heb een puzzeltje opgelost, van een plaatje een geluidje gemaakt maar het geluidje is nix (of lijkt nix te zijn). Heeft iemand een idee hoe ik mijn plaatje kan laten spreken?

groet,

Marco

Geplaatst

Ik heb een puzzeltje opgelost, van een plaatje een geluidje gemaakt maar het geluidje is nix (of lijkt nix te zijn). Heeft iemand een idee hoe ik mijn plaatje kan laten spreken?

groet,

Marco

De vraag is voor mij al een mystery :rolleyes: .

Geplaatst

groet,

Marco

Helaas kan ik je ook niet helpen. Een plaatje laten spreken kon hier ook wel eens letterlijk de oplossing van deze Mystery betekenen.

Daarom antwoorden in dit geval via PB graag.

Anders is het mogelijk wat minder leuk voor de cache-legger.

Geplaatst

groet,

Marco

Je riep !!!!!!

Geplaatst

Omdat ik het sterke vermoeden heb dat voor een wel erg moeilijke mysterie de informatie op de achterliggende pagina (lees: achtergrond) staat, vraag ik mij af of de voorliggende pagina, die met de omschrijving dus, evne weggehaald kan worden.

Bij het oproepen van de cache zie je altijd heel even die achtergrond als eerste en vervolgens de pagina zelf.

Heeft iemand hier een tip over?

Groet, Simon

Geplaatst
Omdat ik het sterke vermoeden heb dat voor een wel erg moeilijke mysterie de informatie op de achterliggende pagina (lees: achtergrond) staat, vraag ik mij af of de voorliggende pagina, die met de omschrijving dus, evne weggehaald kan worden.

Bij het oproepen van de cache zie je altijd heel even die achtergrond als eerste en vervolgens de pagina zelf.

Heeft iemand hier een tip over?

Groet, Simon

meestal staat de achtergrond tussen de foto's op de cachepagina

PM me even over welke cache het gaat!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...