SylBom Geplaatst 1 oktober 2009 Share Geplaatst 1 oktober 2009 Pb, volgt. Sylbom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Voronwë Geplaatst 15 november 2009 Share Geplaatst 15 november 2009 En? Al meer nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjef82 Geplaatst 16 november 2009 Auteur Share Geplaatst 16 november 2009 Excuses voor het lange wachten, maar er is meer nieuws. Een ieder die zich via pb aangemeld heeft, hartelijk dank, iedereen kan meehelpen! Omdat het animo erg groot is, hebben Moenja en ik even wat moeten puzzelen, maar het gaat allemaal lukken! Omdat we niemand willen teleurstellen, kunnen alle mensen die zich aangemeld hadden mee doen. Helaas zijn het meerendeel van de aanmeldingen van dit forum via peebee gekomen, waardoor het voor mij en Moenja onduidelijk is welke aanmeldingen we hebben en/of mensen zich dubbel aangemeld hebben. We zijn nu in een zodanig ver stadium, dat we het ook zo opgezet hebben, dat alle mensen die helpen toch de mogelijkheid hebben om deze ook zelf te gaan doen. Daarom het volgende verzoek: Stuur een mailtje met daarin je naam, teamnaam, scoutinggroep, locatie clubhuis naar geocaching@philipsgroep.nl zodat we je correcte emailadres hebben. Dan sturen wij na ontvangst de instructies door. Met vriendelijke scouting en cache groeten! Sjef van Dijk (sjef82) en Wilfred Meijboom (Moenja) Geachte moderators, zouden julie dit emailadres svp willen laten staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 16 november 2009 Share Geplaatst 16 november 2009 Geachte moderators, zouden julie dit emailadres svp willen laten staan? Een uitzondering dan. Met daarbij de nadrukkelijke waarschuwing dat je echt zeer kwetsbaar bent. We halen email adressen niet voor niets weg. Ik hoop dat jullie gevrijwaard blijven van allerlei ongemakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjef82 Geplaatst 1 december 2009 Auteur Share Geplaatst 1 december 2009 Inmiddels is de email met instructies verzonden. Heb je opgegeven, maar nog geen email ontvangen? Mail me dan! Scouting bestaat in 2010 honderd jaar, dat gaan ook de geocachers merken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scoutvinder Geplaatst 7 januari 2010 Share Geplaatst 7 januari 2010 he lijkt me een heel leuk idee jammer dat ik dit niet eerder gezien had. we waren al van plan een cache bij het clubhuis te leggen. kan deze nog meedoen of niet meer? leuk intiatief team Ridder Magnus Groep (rmg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saraal Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Wij doen mee met een cache in Maastricht. Wat ik niet snap is dat we niet in de lijst van nieuwe caches staan. ik zie wel een aantal andere 100 jaar scouting caches staan die afgelopen dagen online zijn gekomen. En ik heb nog een vraag die ik dan maar hier stel... aanstaande zaterdag zijn we in Utrecht, is daar ook een scoutinggroep die meedoet? We hebben een TB die die kant op moet en ja nu is het natuurlijk leuk om dan een scoutingcache te bezoeken als die er is. Maar wellicht staat die ook niet in de lijst met nieuwe caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Dan moet je je datum aanpassen, dan staat hij wel in de lijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden