Spring naar bijdragen

Geo-cachende Scouts Voor Idee Scouting 100 Keurmerk


sjef82

Aanbevolen berichten

[Gezocht]Geo-cachende scouts voor idee Scouting 100 keurmerk

 

geocaching_logo.JPG

 

Hoi allemaal,

 

Ik ben op zoek naar scouts die het ook leuk vinden om te geocachen, en die me willen helpen met een landelijk idee voor het scouting 100 keurmerk. Wat dat idee is, ga ik niet verklappen. Scouting Nederland bestaat dit jaar 100 jaar en zal feestelijk gevierd worden. Wil jij me helpen, en ook het scouting 100 keurmerk verdienen, geef je dan snel op. Stuur een mailtje naar ... en je hoort snel van me. Mijn voorkeur is wel dat men lid is van een scouting vereniging, en waar je clubhuis gevestigd is. Wil je meer weten over het scouting 100 keurmerk, klik dan hier

Omdat het feestjaar van Scouting Nederland al begonnen is, graag reageren voor vrijdag 2 oktober!

 

scouting100keurmerk.JPG

 

Met vriendelijke scouting en cache groeten,

 

Sjef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi allemaal,

 

Ik ben op zoek naar scouts die het ook leuk vinden om te geocachen, en die me willen helpen met een landelijk idee voor het scouting 100 keurmerk. Wat dat idee is, ga ik niet verklappen. Scouting Nederland bestaat dit jaar 100 jaar en zal feestelijk gevierd worden. Wil jij me helpen, en ook het scouting 100 keurmerk verdienen, geef je dan snel op. Stuur een mailtje naar ... en je hoort snel van me. Mijn voorkeur is wel dat men lid is van een scouting vereniging, en waar je clubhuis gevestigd is. Wil je meer weten over het scouting 100 keurmerk, klik dan hier

Omdat het feestjaar van Scouting Nederland al begonnen is, graag reageren voor vrijdag 2 oktober!

 

Met vriendelijke scouting en cache groeten,

 

Sjef

 

Ik dacht dat alle keurmerk-ideeën al vóór augustus ingeleverd hadden moeten zijn, maar blijkbaar niet...

Ben wel nieuwsgierig naar je idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels al een aantal reacties ontvangen, zeer mooi!

 

Ik kan echt nog niet teveel zeggen, dit omdat het een grote coöperatieve cache gaat worden, waar ik de hulp uit het hele land bij nodig heb.

Vandaar dat ik een aantal dagen nodig heb om dit te inventariseren, en kijken of mijn idee mogelijk is.

 

Daarom is het belangrijk, als men reageert, daarbij duidelijk aangeeft bij welke vereniging men zit, en wat de lokatie is van het clubhuis. BVD

 

Mocht het echt zo snel gaan als afgelopen dagen, denk ik dat ik snel uitsluitsel kan geven of het doorgang kan hebben...

 

ToBcontinued!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...