sjef82 Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 [Gezocht]Geo-cachende scouts voor idee Scouting 100 keurmerk Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar scouts die het ook leuk vinden om te geocachen, en die me willen helpen met een landelijk idee voor het scouting 100 keurmerk. Wat dat idee is, ga ik niet verklappen. Scouting Nederland bestaat dit jaar 100 jaar en zal feestelijk gevierd worden. Wil jij me helpen, en ook het scouting 100 keurmerk verdienen, geef je dan snel op. Stuur een mailtje naar ... en je hoort snel van me. Mijn voorkeur is wel dat men lid is van een scouting vereniging, en waar je clubhuis gevestigd is. Wil je meer weten over het scouting 100 keurmerk, klik dan hier Omdat het feestjaar van Scouting Nederland al begonnen is, graag reageren voor vrijdag 2 oktober! Met vriendelijke scouting en cache groeten, Sjef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 Het hier laten staan van je e-mailadres lijkt me niet verstandig, of je moet straks allemaal spam in je postbox willen ontvangen. laat ze contact met je opnemen via je profiel. De link naar het 100 jaar scouting keurmerk loop dood. http://100jaar.scouting.nl/home.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 Emailadres verwijderd. Graag via PB reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jo-anne Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar scouts die het ook leuk vinden om te geocachen, en die me willen helpen met een landelijk idee voor het scouting 100 keurmerk. Wat dat idee is, ga ik niet verklappen. Scouting Nederland bestaat dit jaar 100 jaar en zal feestelijk gevierd worden. Wil jij me helpen, en ook het scouting 100 keurmerk verdienen, geef je dan snel op. Stuur een mailtje naar ... en je hoort snel van me. Mijn voorkeur is wel dat men lid is van een scouting vereniging, en waar je clubhuis gevestigd is. Wil je meer weten over het scouting 100 keurmerk, klik dan hier Omdat het feestjaar van Scouting Nederland al begonnen is, graag reageren voor vrijdag 2 oktober! Met vriendelijke scouting en cache groeten, Sjef Ik dacht dat alle keurmerk-ideeën al vóór augustus ingeleverd hadden moeten zijn, maar blijkbaar niet... Ben wel nieuwsgierig naar je idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeebeevee Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 Mail verstuurd. Ben eigenlijk wel benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 Ga PB versturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuitje Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 pb is verstuurd wacht antwoord af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jolmar Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 PB is onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjef82 Geplaatst 23 september 2009 Auteur Share Geplaatst 23 september 2009 Inmiddels al een aantal reacties ontvangen, zeer mooi! Ik kan echt nog niet teveel zeggen, dit omdat het een grote coöperatieve cache gaat worden, waar ik de hulp uit het hele land bij nodig heb. Vandaar dat ik een aantal dagen nodig heb om dit te inventariseren, en kijken of mijn idee mogelijk is. Daarom is het belangrijk, als men reageert, daarbij duidelijk aangeeft bij welke vereniging men zit, en wat de lokatie is van het clubhuis. BVD Mocht het echt zo snel gaan als afgelopen dagen, denk ik dat ik snel uitsluitsel kan geven of het doorgang kan hebben... ToBcontinued! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zachte Gees Geplaatst 24 september 2009 Share Geplaatst 24 september 2009 PB gestuurd, ben benieuwd wat je van plan bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dropje Saraal Geplaatst 30 september 2009 Share Geplaatst 30 september 2009 Wij hebben zeker interesse, heb je een PB gestuurd, ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Voronwë Geplaatst 30 september 2009 Share Geplaatst 30 september 2009 Pb is onderweg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wewen Geplaatst 1 oktober 2009 Share Geplaatst 1 oktober 2009 Ook een PB verstuurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bbommel Geplaatst 1 oktober 2009 Share Geplaatst 1 oktober 2009 Ook wij, team bbommel zijn explo en scouts leiding dus ja als we kunnen helpen graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huismannetjes Geplaatst 1 oktober 2009 Share Geplaatst 1 oktober 2009 pb verstuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden