Spring naar bijdragen
  • 0

Nieuwe Computer

Vraag

Geplaatst

Ik heb een nieuwe computer gekocht. Ik kan Ozi nu niet meer activeren zoals de vorige keer.

Ik heb de code goed bewaard, maar het werkt niet meer.

Moet ik nu opnieuw betalen of kan iemand mij helpen?

groeten

Leen

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
even deze vraag welk os (vista of linux of een ander) staat er op en hoeveel bit (32 of 64)

Ik ben een ondernemer en geen computer deskundige

Bedoel je met os het besturingssysteem ? dan is dit windows xp home, ik heb geen vista genomen i.v.m. de randapperatuur.

Hoeveerl bit ?? zegt me niks. Hoe kom ik er achter?

Sorry voor mijn onwetendheid

groet

Leen

• 0
Geplaatst

oke ik ben ook geen computer expert

het gaat dus over windows xp

ozi kan je wel opstarten maar niet registeren

krijg je ook een foutmelding zo ja kunt u hier een screenshot plaatsen of zeggen wat er op het scherm verschijnt.

ps is het de zelfde versie van ozi (versie nr b.v. 3.02) het kan zijn dan je registratie voor een versie is

• 0
Geplaatst

De volgende melding komt op het scherm:

Er is iets mis met de sleutel, sleutelbestand niet opgeslagen.

Ik heb destijds de sleutelcode en naam opgeschreven, mogelijk is hier toch iets mis gegaan.

De hoofdletters heb ik secuur weergegeven, maar helaas is de code toch niet goed.

De oude computer is nog werkzaam, is de code hier niet uit terug te halen zoals in de wandel- en fietskaart?

Alvast bedankt voor de reacties

Leen

• 0
Geplaatst

Is het niet mogelijk om onder de help tap iets terug te vinden b.v. register informatie of zo.

ik ga even een test versie downloaden en kijk of ik iets kan vinden

• 0
Geplaatst

Ik heb zelf lang ozi gebruikt. Ik kan mij herinneren dat er wel vaker problemen zijn na een update.

Als de registratie niet meer wil lukken kun je contact opnemen met ozi en ze helpen je dan perfect als het allemaal legaal blijkt te zijn.

Volgens mij moet je ook daar zijn voor dit probleem. Heb je dat al geprobeerd??

grtzz

• 0
Geplaatst

Ik heb een nieuwe Windows 7 computer. Mijn oude versie van Ozie (3.81/3.90) wil hij echter niet meer installeren. Heeft iemand een tip?

• 0
Geplaatst
Ik heb een nieuwe Windows 7 computer. Mijn oude versie van Ozie (3.81/3.90) wil hij echter niet meer installeren. Heeft iemand een tip?

Al geprobeerd met compatibiliteitsmode Windows XP?

- klik met rechtermuisknop op installatiebestand

- kies eigenschappen

- kies tabblad compatibiliteit

- plaats vinkje bij "dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmidus voor:

- selecteer Windows XP Service Pack 3

• 0
Geplaatst
Ja, maar het programma moet eerst geinstalleerd zijn voordat die mode gebruikt kan worden!

Nee hoor, kan ook met installatiebestand

• 0
Geplaatst

Hoi Atari,

Het rechter muisklikken en de eigenschappen veranderen in XP sp3 lukte, maar het installeren wilde nog steeds niet (ook niet met service pack 2). Toen maar even naar je genoemde website gegaan, maar daar werd ik niet 1-2-3 wijzer van!

Eeg

• 0
Geplaatst
Hoi Atari,

Het rechter muisklikken en de eigenschappen veranderen in XP sp3 lukte, maar het installeren wilde nog steeds niet (ook niet met service pack 2). Toen maar even naar je genoemde website gegaan, maar daar werd ik niet 1-2-3 wijzer van!

Eeg

Volgens de wesbite van oziexplorer hoort het gewoon te draaien op Windows-7. Dat betekent dus dat er iets anders aan de hand is...

Gebruik je wel de meest recente versie (3.95.5g) om te instaleren ?

Ben je ingelogd als administrator ?

Wat wordt er precies voor foutmelding gegeven ?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...