Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 1 month later...
Geplaatst (bewerkt)
Hoi,

Iemand hier ervaringen mee? Hoe en met wat heb je hem bevestigd? Wij hebben een ZZR 600.

Ik zelf niet, ik weet wel dat ern een mooie aluminium mount te koop is dit uitstekend werkt en blijft werken, is redelijk prijzig (ik geloof rond de € 80).

Ik heb ooit een berichtje hier gepost met een link er naar toe, ik kan hem echter niet meer vinden.

Die mount is bv ook geschikt om mee te mountainbiken, zonder dat je GPS er uit valt.

succes met zoeken

edit:

toch gevonden, de Touartech, zie hier:

KLIK

succes ermee

bewerkt door langeschenk
Geplaatst (bewerkt)
Hoi,

Iemand hier ervaringen mee? Hoe en met wat heb je hem bevestigd? Wij hebben een ZZR 600.

Kijk ook eens naar de RAM mount. Als je op onderstaande pagina (aan de linkerkant) kiest voor Motorcycle Mounts en de gegevens van je GPS en motor invult, krijg je een pagina met de onderdelen die je nodig hebt.

http://www.ram-mount.com

succes, Martin

bewerkt door ML1
Geplaatst

Ik heb zelf een rammount op mijn motor zitten. Eerst gebruikt met een map60c en nu (met een andere houder) een oregon. Bij beide geen problemen. Zit allemaal goed vast. Ik ben er erg tevreden over.

Je kunt hem gewoon aan je stuur vastmaken.

Banditgirl.

Geplaatst (bewerkt)
Hoi,

Ik gebruik zelf de fietssteun, ik zeker de CSX natuurlijk wel . Het voldoet prima.

bewerkt door RMBS
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...