Team The Spacewuppies Geplaatst 30 augustus 2009 Geplaatst 30 augustus 2009 Hoi, Iemand hier ervaringen mee? Hoe en met wat heb je hem bevestigd? Wij hebben een ZZR 600.
langeschenk Geplaatst 11 oktober 2009 Geplaatst 11 oktober 2009 (bewerkt) Hoi,Iemand hier ervaringen mee? Hoe en met wat heb je hem bevestigd? Wij hebben een ZZR 600. Ik zelf niet, ik weet wel dat ern een mooie aluminium mount te koop is dit uitstekend werkt en blijft werken, is redelijk prijzig (ik geloof rond de € 80). Ik heb ooit een berichtje hier gepost met een link er naar toe, ik kan hem echter niet meer vinden. Die mount is bv ook geschikt om mee te mountainbiken, zonder dat je GPS er uit valt. succes met zoeken edit: toch gevonden, de Touartech, zie hier: KLIK succes ermee 11 oktober 2009 bewerkt door langeschenk
Team Professor X Geplaatst 11 oktober 2009 Geplaatst 11 oktober 2009 Zelfde houder gebruiken als voor op de fiets of in de auto. Daar zit de GPS mooi klem in. Afhankelijk van de positie en ruimte op je stuur of dashboard monteren. NIET iets duurs kopen, maar zelf met aluminium een passend stripje maken. Dit is ook wel een handig draadje of deze
ML1 Geplaatst 11 oktober 2009 Geplaatst 11 oktober 2009 (bewerkt) Hoi,Iemand hier ervaringen mee? Hoe en met wat heb je hem bevestigd? Wij hebben een ZZR 600. Kijk ook eens naar de RAM mount. Als je op onderstaande pagina (aan de linkerkant) kiest voor Motorcycle Mounts en de gegevens van je GPS en motor invult, krijg je een pagina met de onderdelen die je nodig hebt. http://www.ram-mount.com succes, Martin 11 oktober 2009 bewerkt door ML1
Banditgirl Geplaatst 11 oktober 2009 Geplaatst 11 oktober 2009 Ik heb zelf een rammount op mijn motor zitten. Eerst gebruikt met een map60c en nu (met een andere houder) een oregon. Bij beide geen problemen. Zit allemaal goed vast. Ik ben er erg tevreden over. Je kunt hem gewoon aan je stuur vastmaken. Banditgirl.
Team The Spacewuppies Geplaatst 11 oktober 2009 Auteur Geplaatst 11 oktober 2009 Iedereen bedankt voor de reactie's. Sorry dat ik beetje laat reageer. Soms het spoor even kwijt, hahaha. Maar we gaan ons er eens even goed in verdiepen. Zodat we volgend jaar heerlijk touren met GPS.
RMBS Geplaatst 11 oktober 2009 Geplaatst 11 oktober 2009 (bewerkt) Hoi,Iemand hier ervaringen mee? Hoe en met wat heb je hem bevestigd? Wij hebben een ZZR 600. Ik gebruik zelf de fietssteun, ik zeker de CSX natuurlijk wel . Het voldoet prima. 11 oktober 2009 bewerkt door RMBS
Aanbevolen berichten