Spring naar bijdragen

Datakabel Etrex H Gevraagd


GoudHaartje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Onze Prins heeft een Garmin Extrex H. Daarvoor willen we graag een datakabel, het liefst met usb. Helaas zijn die kabels behoorlijk prijzig, daarom wil ik eerst proberen of iemand er nog een heeft liggen dus we kunnen over nemen.

 

Groetjes wendy

 

 

hoi Wendy

 

volgens mij heb je geen kabel met usb voor de etrex

je heb een convertor nodig om van serieel naar usb te conventeeren.

 

ik heb er hier wel een liggen mijn etrex is ter reperatie opgestuurd.

maar waarschijnlijk niet meer te maken.

 

als dat zo is mag je mijn set wel over nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het een mini usb kabeltje is heb ik er nog wel een liggen, die krijg je tegenwoordig overal bij. Dan mag je hem zo van me hebben...

 

Bedankt, maar zoals hier boven staat is het geen gewone usb kabel. Daar hebben we helaas ook al een kast vol van.

 

gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik bedoel de kabel van de foto.

Ik heb hem geinstalleerd (ook als je vista hebt eigenwijs de driver voor XP installeren :) ). en via geocaching.com de garmin communicator software installeren.

 

hij werkt perfect, de waypoints worden op cache nummer (GCXXXX) in de etrex gezet.

 

De connector gaat een beetje zwaar in de etrex, maar dit betekent ook dat hij er niet zomaar uitvalt.

bewerkt door veldmaat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik bedoel de kabel van de foto.

Ik heb hem geinstalleerd (ook als je vista hebt eigenwijs de driver voor XP installeren :) ). en via geocaching.com de garmin communicator software installeren.

 

hij werkt perfect, de waypoints worden op cache nummer (GCXXXX) in de etrex gezet.

 

De connector gaat een beetje zwaar in de etrex, maar dit betekent ook dat hij er niet zomaar uitvalt.

 

Wel uitkijken met de Etrex H! Ik heb het zo ook gedaan en ik kwam een keer bij de verkeerde cache uit. Het bleek dat de Etrex H alleen de eerste zes tekens van de GCXXXX cache naam gebruikt. Tegenwoordig krijgen caches namen van zeven tekens. Als je een cache laadt met een naam waarvan de eerste zes tekens gelijk zijn aan die van een cache die al in je Etrex H zit, dan verdwijnt de eerste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...