SixpackNL Geplaatst 13 september 2009 Geplaatst 13 september 2009 En - even theoretisch hoor- bv een cache voor de hartstichting oid, waar je geattendeerd wordt op het werk van de hartstichting met de vraag om evt en vrijblijvend (dus zeker niet als logvoorwaarde) een gift over te maken, valt dat onder een nobel idee of maken dit soort caches geen schijn van kans gepubliceerd te worden?
TuuronTour Geplaatst 13 september 2009 Geplaatst 13 september 2009 Dat wist ik nog niet, heb dan ook zelf nog een cache gemaakt. Maar als het symbool bestaat dan lijkt het mij wel duidelijk. Dan zou je dus zeggen dat een betaalde cache route gewoon moet kunnen? grtzz Hangt voor zover ik heb begrepen van de opzet van de cache af (gericht op commercie of niet) en om hoeveel geld het gaat. De reviewer beslist uiteindelijk en zal het ook zeer op prijs stellen als alle relevante (prijs)info van te voren wordt gegeven, zodat hij zich een beter beeld kan vormen.
TuuronTour Geplaatst 13 september 2009 Geplaatst 13 september 2009 En - even theoretisch hoor- bv een cache voor de hartstichting oid, waar je geattendeerd wordt op het werk van de hartstichting met de vraag om evt en vrijblijvend (dus zeker niet als logvoorwaarde) een gift over te maken, valt dat onder een nobel idee of maken dit soort caches geen schijn van kans gepubliceerd te worden? Een thema-cache mag wel, en een link naar de stichting ook onder het mom van "hier kan je meer erover lezen". Maar je mag niet oproepen tot donaties oid. Een goed voorbeeld is deze cache - je leert ervan maar er zit geen expliciete oproep in om vooral de bloedbank te bezoeken.
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 13 september 2009 Geplaatst 13 september 2009 Leuk idee! We zijn toevallig een paar weken geleden in het Zuiderzeemuseum geweest. Je zou daar een fantastisch leuke multi kunnen maken met allerlei vragen die je er kunt beantwoorden. De cache kun je dan prima verstoppen in de buurt van het deel waar de boot aanlegt. Daar is het heel rustig. In overleg doen met het zuiderzeemuseum en je hebt meteen toestemming Overigens is het museum gratis te bezoeken met de museumjaarkaart.
Aanbevolen berichten