Spring naar bijdragen

Vraag Over Mijn Eerste Cache


fredzuid

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Het lijkt erop dat mijn nieuwe cache "Vind de Dropzone" ietwat aan de moeilijke kant is. (wat ikzelf helemaal niet had verwacht trouwens).

 

De cache is momenteel al door 6 cachers gevonden maar uit de logs lees ik dat hij erg moeilijk is om op te lossen.

 

Nu weet ik niet goed wat eerlijk is.

 

Ik heb al wat hints op de cachepagina gezet maar denk erover om in de tekst wat meer aanknopingpunten te geven zodat hij wat makkelijker oplosbaar is.

Mijn probleem is echter is dit fair tegenover de cachers die hem tot nu toe al hebben gevonden? :thumbup:

 

Of moet ik de moeilijkheidsgraad verhogen van deze cache.

 

Graag wat reacties wat ik ben nieuw in het leggen van caches en weet eigenlijk niet wat done is of niet in deze.

 

Groeten,

 

Fred Zuidema (fredzuid)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het gaat er om wat jij wil,

 

Wil je veel bezoekers in je voortuin maak dan die cache een heel stuk makkelijker.

 

Wil je weinig bezoekers maak je dat de oplossing (veels) te moeilijk is om te kraken.

 

Maar van twee walletjes eten kan niet, een moeilijke cache die vaak gevonden word kan alleen maar als ik de coord’s heb……..

 

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Het lijkt erop dat mijn nieuwe cache "Vind de Dropzone" ietwat aan de moeilijke kant is. (wat ikzelf helemaal niet had verwacht trouwens).

 

De cache is momenteel al door 6 cachers gevonden maar uit de logs lees ik dat hij erg moeilijk is om op te lossen.

 

Nu weet ik niet goed wat eerlijk is.

 

Ik heb al wat hints op de cachepagina gezet maar denk erover om in de tekst wat meer aanknopingpunten te geven zodat hij wat makkelijker oplosbaar is.

Mijn probleem is echter is dit fair tegenover de cachers die hem tot nu toe al hebben gevonden? :thumbup: