Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik heb een volgende vraag,

ik heb een gps 60 van garmin

ga binnenkort naar duitsland, kan echter geen w.p. downloaden(ook niet handmatig duitse w.p erin zetten

hoe kom ik er achter of ik instellingen daarvoor moet veranderen?????gr marie-louise

Geplaatst

ga binnenkort naar duitsland, kan echter geen w.p. downloaden(ook niet handmatig duitse w.p erin zetten

hoe kom ik er achter of ik instellingen daarvoor moet veranderen?????gr marie-louise

Je bedoeld waarschijnlijk dat je ze niet ziet?

Heb je wel de duitse kaart.

Waarschijnlijk staan de WP's er wel in maar zie je ze niet omdat de op dichtstbijzijnde zoekt.

Als je zoekt op naam en dan de cache zoekt die je er net hebt in gezet, zie je hem waarschijnlijk wel.

Geplaatst (bewerkt)

Met de standaard instellingen moet het geen enkel probleem zijn.

Ik heb net de Turkse caches geladen (vertrek morgenochtend :dribble: ) maar kan ze via find ook niet vinden,

zodra ik echter ga zoeken via de scroll knoppen dan vind ik ze wel. Ze worden dus wel geladen maar zijn waarschijnlijk te ver weg.

Normaal gesproken cache ik voornamelijk in Duitsland en ook daar kun je zonder kaarten zoekertje spelen

terwijl je niets hoeft in te stellen.

Succes en veel plezier bij onze oosterburen :) .

bewerkt door Lubbie
Geplaatst

Heb je wel de duitse kaart.

Waarschijnlijk staan de WP's er wel in maar zie je ze niet omdat de op dichtstbijzijnde zoekt.

Als je zoekt op naam en dan de cache zoekt die je er net hebt in gezet, zie je hem waarschijnlijk wel.

ik heb zelfs mijn gps leeggemaakt, als ik dan klik op find, en dan waypoints staat er geen w.p in(of dat ik ze download of handmatig erin zet, dat maakt niets uit

ik had voorheen een etrx en daar kan ik ze wel gewoon in zetten

groetjes

Geplaatst
Probeer nu eens je WP'S terug te laden naar mapsource op je pc.

ja, het duurde even maar ik heb dit gedaan, en ze blijken er wel in te zitten

hoe kan ik ze dan op een ander manier nog zoeken in mijn gps, ?

Geplaatst

Heeft je probleem misschien te maken met wat er in dit draadje beschreven wordt?

Geplaatst
Volgens mij door met de pijljes toets richting je cache lokatie te gaan.

dat gaat niet, maar ik weet nu wel dat ze erin zitten, ik ga ze allemaal laden, en als in in duitsland, ben, dan zie ik ze wel op zoeken naar dichtsbijzijden

bedankt voor alle hulp

Sofie

Geplaatst

Net geprobeert:

GPS aan.

Satalieten gevonden.

Druk op mark is dan wp 001.

Ga naar kaart.

Ga met de pijltjes toets op zoek naar je caches in Duitsland.

Suc6.

Prettige vakantie.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...