Gast bestevaer Geplaatst 18 november 2003 Share Geplaatst 18 november 2003 Hee lieve geocachers! Wij zijn van mening dat er te weinig caches in en rond Groningen verstopt zijn. We zijn van plan zelf een aantal te plaatsen, en dat plan wordt ook uitgevoerd. Maar het zou ook leuk zijn als er meer cachers uit het Noorden zijn die in deze provincie meer caches verstoppen. Veel Succes! Team Bestevaer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 18 november 2003 Share Geplaatst 18 november 2003 Team Elsinga denkt altijd na over meer caches, maar we willen wel dat ze op mooie plekjes liggen. Dus dat duurt altijd even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 18 november 2003 Share Geplaatst 18 november 2003 (bewerkt) .............................. 12 februari 2005 bewerkt door twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast bestevaer Geplaatst 18 november 2003 Share Geplaatst 18 november 2003 wat ben ik blij dat er al zoveel reacties zijn. Het plan van ons is om ook in oost-groningen wat caches te plaatsen. En wat dichter bij de stad ook een paar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 18 november 2003 Share Geplaatst 18 november 2003 Helemaal in Groningen?!? Das de andere kant van de wereld zo ongeveer Ik ben bang dat ik je niet ga helpen Alex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 19 november 2003 Share Geplaatst 19 november 2003 Een echte G(lobal) PS-er weet ook met Groningen raad. Er gaat niets boven Groningen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 20 november 2003 Share Geplaatst 20 november 2003 Wij zijn van mening dat er te weinig caches in en rond Groningen verstopt zijn. We zijn van plan zelf een aantal te plaatsen, en dat plan wordt ook uitgevoerd. Maar het zou ook leuk zijn als er meer cachers uit het Noorden zijn die in deze provincie meer caches verstoppen. Meer caches is altijd goed. Maar er zijn gebieden in Nederland die nog cachelozer zijn dan Groningen. Kijk eens naar noord-Noord Holland, het gebied tussen de rivieren (Lek - Maas) en het oosten van Zeeland. Bij deze een oproep om ook deze gebieden niet te vergeten. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 26 november 2003 Share Geplaatst 26 november 2003 laten er eerst een paar nieuwe chaces in de provincie groningen komen en dan de rest van nederland,is voor twinlife ook iets dichterbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postman Geplaatst 26 november 2003 Share Geplaatst 26 november 2003 Er gaat niets boven Groningen! Fout, Er is niets boven Groningen... (meer in Nederland) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 26 november 2003 Share Geplaatst 26 november 2003 Er gaat niets boven Groningen! Fout, Er is niets boven Groningen... (meer in Nederland) Nogmaals fout, er is heel veel lucht boven Groningen - net als boven alle andere provincies trouwens. ++ Lex ++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 26 november 2003 Share Geplaatst 26 november 2003 Wij zijn ook bezig met het bedenken waar we caches gaan plaatsen. Zoals het nu lijkt gaat het een cache in de stad Groningen worden en nog 1 ten zuiden van de stad. Door gebrek aan tijd vlot het echter nog niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast squirrel71 Geplaatst 26 november 2003 Share Geplaatst 26 november 2003 Hi, Waarom is er nog geen cache in Hoorn verstoppt worden ? Kan iemand dat veranderen ? Ik kom dan in November 2004 zoeken wanneer ik weer zeilen ga groetjes, squirrel71 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 28 november 2003 Share Geplaatst 28 november 2003 En wie verstopt er eentje in Woerden? Als we dan toch gaan bedelen, dan is dat voor mij lekker makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 28 november 2003 Share Geplaatst 28 november 2003 Ik wil er één in mijn achtertuin N 52° 17.531 E 0004° 58.668 Uiteindelijk heb ik er ook al één op de camping en dat is best gezellig als er gelogd wordt Wie ohhhhhh Wie. De Kerstman misschien???? Groetjes Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 28 november 2003 Share Geplaatst 28 november 2003 Ik wil er één in mijn achtertuin N 52° 17.531 E 0004° 58.668 Uiteindelijk heb ik er ook al één op de camping en dat is best gezellig als er gelogd wordt Wie ohhhhhh Wie. De Kerstman misschien???? Groetjes Ruud twinlife doet het zeker niet misschien als je het aan sinterklaas vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden