Nuffie Geplaatst 30 juli 2009 Share Geplaatst 30 juli 2009 Als ik vanuit GSAK een GPX-file maak van een aantal caches en die file op mijn Nüvi 550 plaatst, dan blokkeert de Nüvi bij enkele caches. D.w.z. hij gaat gewoon helemaal uit. Nu heb ik het idee dat dat iets te maken heeft met enkele bijzondere karakters (zoals ~,;: e.d.) waarmee de Nüvi niet overweg kan. Is er iemand die daar ervaringen mee heeft? Dan hoor ik het graag. Alvast bedankt voor de reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeebanket Geplaatst 30 juli 2009 Share Geplaatst 30 juli 2009 Gebruik daarvoor GSAK niet maar heb dezelfde ervaring met de GPX bestanden van de pocket queri. Bij een sommige caches schakelt de nuvi uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Woodie Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 heb ook het zelfde probleem...gps gaat dan uit en aan en "laad kaarten".. wat dan weer een eeuwigheid duurt.. Hoeveel gpx files kan de 550 eigenlijk aan? krijg steeds de foutmelding dat ik teveel geocaches heb en er een aantal moet wissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Als ik vanuit GSAK een GPX-file maak van een aantal caches en die file op mijn Nüvi 550 plaatst, dan blokkeert de Nüvi bij enkele caches. D.w.z. hij gaat gewoon helemaal uit.Nu heb ik het idee dat dat iets te maken heeft met enkele bijzondere karakters (zoals ~,;: e.d.) waarmee de Nüvi niet overweg kan. Is er iemand die daar ervaringen mee heeft? Dan hoor ik het graag. Alvast bedankt voor de reactie. kijk hier eens http://jjreds01.googlepages.com/download met deze macro in GSAK voorkom je een groot aantal problemen. de Nuvi's hebben een hekel aan "platte" XML en HTML code Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden