Spring naar bijdragen

Nederlandse handleiding Etrex Vista


Gast sigterm

Aanbevolen berichten

Ik heb uit de US een eTrex vista meegenomen.

Heeft iemand hiervan mischien een nederlandse handleiding?

Mag ook in pdf formaat zijn...

 

Alvast bedankt,

 

Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Helaas, een nederlandstalige .pdf zul je daar niet vinden.

 

Vraag me niet waar ik het gelezen heb, maar ik heb ergens gelezen dat een Nederlandstalige handleiding alleen verstrekt wordt als de Etrex aangekocht wordt in een Nederlandse/Vlaamse winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben onze Vista onlangs bij Futurumshop gekocht, maar daar zat alleen een Engelstalige handleiding bij... Een Nederlandse moet er dus ook zijn?

 

Brenda.

Voor zover ik de belgische wetgeving ken kan je in België geen toestellen verkopen die geen Nederlandstalige en Franstalige handleiding hebben... Aangezien de Vista ook in België op de markt is moet daar dus een Nederlanstalige handleiding voor bestaan.

 

Ikzelf heb ze ook niet voor mijn Vista, ik heb mijn toestel in Duitsland gekocht.

 

Mijn ervaring is echter dat de vertalingen van de handleidingen van de meeste toestellen (zowel GPS als andere) waardeloos zijn en dat je best de Engelse gebruikt.

 

Als er vragen zijn over de Vista ben ik uiteraard ook bereid om te helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, een nederlandstalige .pdf zul je daar niet vinden.

 

Vraag me niet waar ik het gelezen heb, maar ik heb ergens gelezen dat een Nederlandstalige handleiding alleen verstrekt wordt als de Etrex aangekocht wordt in een Nederlandse/Vlaamse winkel.

Klopt. Een nederlandse vertaling is alleen maar verkrijgbaar als het apparaat in Nederland (of België) is gekocht. Dat maakt nu ook net een van de verschillen door iets meer te betalen voor het ding hier :ph34r:

 

Ik geloof dat een los exemplaar alleen maar aan te schaffen is tegen betaling en tegen het laten zien van de aankoopbon. Ik dacht dat het 7.5 of 15 euro moet kosten. En de vertaling is niet zoals die chinese vertalingen :lol: De vertaling is goed.

 

Ik heb de nederlandse vertalingen al langs zien komen op ebay. Wordt aardig op geboden.

 

GRTZ

 

kruimelbay ;)Reading computer manuals without the hardware is as frustrating as reading sex manuals without the software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast douwedabbert

Sailtron, de Nederlandse importeur, doet soms moeilijk als het gaat om de service (defect apparaat, gebruiksaanwijzing etc.) van een import model. Van die kant heb je weinig te verwachten..... In het geval van de bbbrigade zou ik zeker terug gaan naar futurumshop :angry: want als je een apparaat aanschaft mag je zeker een Nederlandse gebruiksaanwijzing verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...