Spring naar bijdragen

Iconen Op Garmin Worden Schatten Bij Inzoomen


bali8183

Aanbevolen berichten

Beste mede cachers,

 

Ben druk bezig GSAK aan het verkennen. Gaat best goed en heb bijna alles wat ik wil hebben.

1 ding wil niet gaan :)

 

Voor GSAK heb ik de macro coloradoexport.gsk gebruikt. Deze werkt best goed, alleen:

 

Op de Garmin (Oregeon 400T) worden de iconen van de caches (multi, tradi, myst, enz) alleen goed weergegeven bij niet teveel inzoomen. Als ik begin in te zoomen veranderd dit in een kistje en zie ik het verschil tussen caches niet meer.

 

Heeft iemand hier ook ervaring mee of een tip?

 

Alvast bedankt.

 

Bali8183

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geen direct antwoord op je vraag, maar wellicht een oplossing. Ik heb ook een Oregon 400 en gebruik deze macro. Die doet wel wat je wenst en is ook specifiek voor de (o.a.) Oregon gemaakt. Kijk eens op deze site, voor zowel de macro als de bijbehorende uitleg: http://jjreds01.googlepages.com/download

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik begin in te zoomen veranderd dit in een kistje en zie ik het verschil tussen caches niet meer.

 

welke versie gebruik je van de macro ?

 

Wat een snelle reacties :) Versie: 1.2.20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen direct antwoord op je vraag, maar wellicht een oplossing. Ik heb ook een Oregon 400 en gebruik deze macro. Die doet wel wat je wenst en is ook specifiek voor de (o.a.) Oregon gemaakt. Kijk eens op deze site, voor zowel de macro als de bijbehorende uitleg: http://jjreds01.googlepages.com/download

 

Deze ben ik ook al een paar keer tegengekomen, maar daar las ik volgens mij dat je helemaal geen verschil in iconen hebt.

Bij dit systeem zie je in de kaartweergave dus ook verschillende icoontjes?

 

Zou mooi zijn, want geloof dat je hiermee ook meer dan 2000 kan inladen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik begin in te zoomen veranderd dit in een kistje en zie ik het verschil tussen caches niet meer.

 

welke versie gebruik je van de macro ?

 

Wat een snelle reacties :) Versie: 1.2.20

 

Welke firmware is je oregon 400t ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen direct antwoord op je vraag, maar wellicht een oplossing. Ik heb ook een Oregon 400 en gebruik deze macro. Die doet wel wat je wenst en is ook specifiek voor de (o.a.) Oregon gemaakt. Kijk eens op deze site, voor zowel de macro als de bijbehorende uitleg: http://jjreds01.googlepages.com/download

 

Deze ben ik ook al een paar keer tegengekomen, maar daar las ik volgens mij dat je helemaal geen verschil in iconen hebt.

Bij dit systeem zie je in de kaartweergave dus ook verschillende icoontjes?

 

Zou mooi zijn, want geloof dat je hiermee ook meer dan 2000 kan inladen.

Yes, hiermee kan je >2000 POI's downloaden. Ik heb heel NL in de Oregon staan -> +- 18000 POI's.

 

Het gebrek aan iconen zegt me niets, ik heb alle gangbare icoontjes van de caches op de kaart staan. Probeer de macro eens, is het niks, dan verwijder je hem weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes, hiermee kan je >2000 POI's downloaden. Ik heb heel NL in de Oregon staan -> +- 18000 POI's.

 

Het gebrek aan iconen zegt me niets, ik heb alle gangbare icoontjes van de caches op de kaart staan. Probeer de macro eens, is het niks, dan verwijder je hem weer.

 

Deze avond aan de gang gegaan met deze macro. Helaas ging dit ook niet helemaal van een leien dakje. Om 4000 caches (9000 waypoints) in te laden was hij meer dan 2 uur bezig. Vervolgens gaan ze wel de Garmin in maar zie ik nog steeds schatkistjes en ze staan niet meer onder het knopje geocaching.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het moment dat je POI's gaat gebruiken voor je geocaches, komen ze niet meer bij geocaches te staan en kan je ze ook niet op die manier gebruiken. Je kan wel de beschrijvingen blijven lezen door op het icoontje op je kaart te tikken, dan krijg je de gehele beschrijving te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...