johny cache Geplaatst 15 november 2003 Share Geplaatst 15 november 2003 (bewerkt) Ook dit jaar zal onze speciale kerstcache "The Night Before Christmas...." weer actief zijn en wel tussen 5 december 2004 en 1 januari 2005. Meer informatie hier of op Johny Cache's Geocaching Page. Ook in december 2004 is onze speciale kerstcache weer actief. Vanaf 5 december is ie weer te vinden op z'n oude vertrouwde plekkie. Klik op bovenstaande linkjes voor meer info. Happy Caching, Team JC 29 november 2004 bewerkt door johny cache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 30 november 2004 Share Geplaatst 30 november 2004 Ook in december 2004 is onze speciale kerstcache weer actief. Vanaf 5 december is ie weer te vinden op z'n oude vertrouwde plekkie. Klik op bovenstaande linkjes voor meer info. <{POST_SNAPBACK}> Hmm, beetje uit de buurt. (niet dat dat nou zoveel uitmaakt) Maar wel een heel leuk initiatief. Zelf had ik 2e kerstdag al ingepland voor een dagje kerstcaching. (uiteraard moet het niet plensen buiten) Nog meer van die speciale december-caches? iemand tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 30 november 2004 Share Geplaatst 30 november 2004 Ziet er leuk uit, wie weet gaan wie die binnenkort proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 30 november 2004 Share Geplaatst 30 november 2004 ...Nog meer van die speciale december-caches? iemand tips? <{POST_SNAPBACK}> Wat dachtje van een speciale Sinterklaascache in het westen van ons land: de Schat van (Sinter-) Klaas. En natuurlijk het surprice-event. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 30 november 2004 Share Geplaatst 30 november 2004 Ook in december 2004 is onze speciale kerstcache weer actief. Vanaf 5 december is ie weer te vinden op z'n oude vertrouwde plekkie. Klik op bovenstaande linkjes voor meer info. <{POST_SNAPBACK}> Hmm, beetje uit de buurt. (niet dat dat nou zoveel uitmaakt) Maar wel een heel leuk initiatief. Zelf had ik 2e kerstdag al ingepland voor een dagje kerstcaching. (uiteraard moet het niet plensen buiten) Nog meer van die speciale december-caches? iemand tips? <{POST_SNAPBACK}> Wat leuk die dag heb ik ook al ingepland staan, vorig jaar de cache ook gelopen en toen was ie ook al leuk ik zat er alweer op te wachten. ALs je dus een hele groep dreuzels ( en 1 ervaren cacher) met gps door het bos ziet wandelen dan weet je dat dat mijn groep is. De viersprong is een kleine multi en die kan je prima combineren met deze cache, hij ligt in het zelfde gebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johny cache Geplaatst 19 november 2005 Auteur Share Geplaatst 19 november 2005 Vanaf 4 december 2005 ligt ie er weer, The Night Before Christmas cache. Meer info op: deze pagina op gc.com of op JC's Geocaching Page Happy Caching, Team Johny Cache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 19 november 2005 Share Geplaatst 19 november 2005 Erg leuk ,ook wij gaan ons eraan wagen we hebben dan bezoek van datts uit Belgie en dan kunnen zij hem dus ook gelijk doen! leuk deze tijd van het jaar en dan de speciale caches die er zijn! groetjes inkesa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden