Cernunnos Geplaatst 21 juli 2009 Geplaatst 21 juli 2009 Hallo mede cachers. Ik zie dat de beta firmware voor de colorado op de garmin site staat. versie 2.95. Heeft iemand hier al ervaring mee? Is het verstandig om te installeren of is het beter om nog even te wachten? Weet iemand of het ook mogelijk is en zo ja hoe, om een back-up van de colorado te maken? Gr Cerny
Hebbes Geplaatst 21 juli 2009 Geplaatst 21 juli 2009 Volgens mij betreft het hier een Beta versie. Ikzelf zou deze nog niet gebruiken, ik wacht liever op de productieversie.
Ploegie Geplaatst 23 juli 2009 Geplaatst 23 juli 2009 Heb net 2.95 geinstalleerd, en het werkt prima, voor zover ik na 20 min "spelen" kan zien. 'n keer iets nieuws proberen kan geen kwaad
Mars Express Geplaatst 23 juli 2009 Geplaatst 23 juli 2009 Volgens mij betreft het hier een Beta versie. Ikzelf zou deze nog niet gebruiken, ik wacht liever op de productieversie. Garmin hèèft alleen maar Beta versies...
kalkendotters Geplaatst 23 juli 2009 Geplaatst 23 juli 2009 Hallo mede cachers. Ik zie dat de beta firmware voor de colorado op de garmin site staat. versie 2.95. Heeft iemand hier al ervaring mee? Afgelopen drie dagen alleen maar positieve berichten gezien op het amerikaanse geocache forum over deze versie. Mocht je desondanks terug willen naar een vorige versie, dan kun je deze vinden op de colorado-wiki
Cernunnos Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Geplaatst 25 juli 2009 Bedankt iedereen voor de reacties. Ik ga het nu dan maar eens proberen. Thx voor de tip ook dat waar je eerdere versies terug kunt vinden. Iedereen nog een fijn weekend (zondag) Het weer wordt redelijk dus....
papillonphoto Geplaatst 28 juli 2009 Geplaatst 28 juli 2009 heb je de gpx files er af gehaald voor de update? Zo niet probeer dan maar eens een route op de gps te zetten
Cernunnos Geplaatst 28 juli 2009 Auteur Geplaatst 28 juli 2009 heb je de gpx files er af gehaald voor de update? Zo niet probeer dan maar eens een route op de gps te zetten Want???
papillonphoto Geplaatst 29 juli 2009 Geplaatst 29 juli 2009 heb je de gpx files er af gehaald voor de update? Zo niet probeer dan maar eens een route op de gps te zetten Want??? Changes made from version 2.94 to 2.95: * Fixed issue importing GPX files introduced in 2.94 beta. If updating from 2.94 beta, please remove any GPX files from the device before installing software. * Fixed issue navigating to points.
Cernunnos Geplaatst 29 juli 2009 Auteur Geplaatst 29 juli 2009 heb je de gpx files er af gehaald voor de update? Zo niet probeer dan maar eens een route op de gps te zetten Want??? Changes made from version 2.94 to 2.95: * Fixed issue importing GPX files introduced in 2.94 beta. If updating from 2.94 beta, please remove any GPX files from the device before installing software. * Fixed issue navigating to points. Ah oke dat had ik gelezen ja. Geen problemen mee gehad want ik had de 1.94 update er niet op staan Bij mij werkt alles dan ook prima op het moment. Bedankt voor je reactie in ieder geval. O ja, zoals altijd; bij firmware en andere upgrades altijd goed de verstrekte info doornemen om niet voor (onaangename) verrasingen te komen te staan.
Aanbevolen berichten