Spring naar bijdragen

Mapsource Icoontjes


no-name

Aanbevolen berichten

Ik heb even gezocht in de oude draadjes, maar kon niets vinden over het volgende; als ik vanuit GSAK exporteer naar mapsource, verschijnen al mijn caches als vliegtuigjes. Hoe kan ik die weer gewoon als kistjes laten verschijnen? Heeft iemand daar een oplossing voor? Alvast mijn dank! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat je dit bedoelt?

 

Oeps....... niet het goede zie ik, je bedoelde kistjes

 

Nee, hier kan ik wel wat mee. Dat wordt even knutselen, maar dan heb ik wel wat moois (hoop ik). In oudere versies zag ik op mijn mapsourcekaart een soort van schatkistjes. Maar dit is ook prima. Beter dan die maffe vliegtuigjes. Dank je voor de tip! :thumbup:

 

Groetjes,

 

Bouke

bewerkt door no-name
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je dit bedoelt?

 

Oeps....... niet het goede zie ik, je bedoelde kistjes

 

Nee, hier kan ik wel wat mee. Dat wordt even knutselen, maar dan heb ik wel wat moois (hoop ik). In oudere versies zag ik op mijn mapsourcekaart een soort van schatkistjes. Maar dit is ook prima. Beter dan die maffe vliegtuigjes. Dank je voor de tip! :thumbup:

 

Groetjes,

 

Bouke

 

Oké dat is helemaal mooi dan. Zelf ben ik hier ook blij mee, het is even een wrekje maar dan heb je wel wat!!

Ook bij find waypoints heb je dan gelijk een overzicht van multi's en tradi's etc..., en natuurlijk op de kaart zie je ook gelijk wat het is!

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...