no-name Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 Ik heb even gezocht in de oude draadjes, maar kon niets vinden over het volgende; als ik vanuit GSAK exporteer naar mapsource, verschijnen al mijn caches als vliegtuigjes. Hoe kan ik die weer gewoon als kistjes laten verschijnen? Heeft iemand daar een oplossing voor? Alvast mijn dank!
elisa1955 Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 (bewerkt) Ik denk dat je dit bedoelt? Oeps....... niet het goede zie ik, je bedoelde kistjes 15 juli 2009 bewerkt door elisa1955
wout147 Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 Hier noemen we een vliegtuig gewoon een kist hoor
no-name Geplaatst 15 juli 2009 Auteur Geplaatst 15 juli 2009 Hier noemen we een vliegtuig gewoon een kist hoor Ik heb het dan liever over een vliegende doodskist
no-name Geplaatst 15 juli 2009 Auteur Geplaatst 15 juli 2009 (bewerkt) Ik denk dat je dit bedoelt? Oeps....... niet het goede zie ik, je bedoelde kistjes Nee, hier kan ik wel wat mee. Dat wordt even knutselen, maar dan heb ik wel wat moois (hoop ik). In oudere versies zag ik op mijn mapsourcekaart een soort van schatkistjes. Maar dit is ook prima. Beter dan die maffe vliegtuigjes. Dank je voor de tip! Groetjes, Bouke 15 juli 2009 bewerkt door no-name
elisa1955 Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 Ik denk dat je dit bedoelt? Oeps....... niet het goede zie ik, je bedoelde kistjes Nee, hier kan ik wel wat mee. Dat wordt even knutselen, maar dan heb ik wel wat moois (hoop ik). In oudere versies zag ik op mijn mapsourcekaart een soort van schatkistjes. Maar dit is ook prima. Beter dan die maffe vliegtuigjes. Dank je voor de tip! Groetjes, Bouke Oké dat is helemaal mooi dan. Zelf ben ik hier ook blij mee, het is even een wrekje maar dan heb je wel wat!! Ook bij find waypoints heb je dan gelijk een overzicht van multi's en tradi's etc..., en natuurlijk op de kaart zie je ook gelijk wat het is! Succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden