Stokstaartje Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 In september organiseer ik een avond/nacht-speurtocht met gc elementen. Niet een echte geocache dus maar een tocht die ook leuk kan zijn voor gc-ers. Mag ik zoiets in dit forum aankondigen? Ik vraag het maar even voordat ik op mn vingers wordt getikt of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Volgens mij mag je het hier wel kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stokstaartje Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2009 Volgens mij mag je het hier wel kwijt Off topic, tuurlijk. Zonder tegenbericht ga ik daar dan van uit. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buzzardseye Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 In september organiseer ik een avond/nacht-speurtocht met gc elementen. Niet een echte geocache dus maar een tocht die ook leuk kan zijn voor gc-ers. Mag ik zoiets in dit forum aankondigen? Ik vraag het maar even voordat ik op mn vingers wordt getikt of zo. Handiger is wellicht om even een admin of beheerder te raadplegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Mag gewoon, inderdaad in het deel wat Smeule linktedededete...ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Ach tegen betaling van twintig euro en een kroket voor Lepman mag heel veel ! Maar inderdaad: in offtopic kun het het heel goed kwijt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stokstaartje Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik zal het binnenkort op de juiste plek aankondigen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 We wachten de officiële aankondiging af! Als het zover is kan je inderdaad in Off Topic - Niet geocaching gerelateerd je aankondiging kwijt. Hier gaat een slotje op, aangezien je je antwoord gekregen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten