Spring naar bijdragen

Kaarten Voor Turkije Of Toch Niet


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

 

over drie weken op vakantie naar Turkije en wil daar heel graag gaan cachen maar weet niet zeker

of dat gaat lukken met de spullen die ik nu heb. ik heb een garmin oregon 200 met een sd kaart erop

van city europe nt. Maar staat hier dan ook turkijke op of moet ik die dan waar appart kopen.

Welke landen staan er eigenlijk precies op. Nu heb ik nog even de tijd om anders het een en ander

aan te schaffen.

 

Alvast bedant voor jullie reactie's, Sandrakim72

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn broer en schoonzus zjn nog niet zo lang geleden in Turkije wezen wandelen met de GPS. Ze hebben vooraf naar Topografische kaarten voor hun Garmin gezocht, maar niets kunnen vinden.

Wat ik ervan begrijp is dat door het huidige veiligheidsbeleid van Turkije er geen Topografische kaarten beschikbaar zijn.

 

Wellicht dat er medecachers zijn die een alternatieve oplossing voor je weten?

 

Grote Griezel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De alternatieve oplossing: kijk op http://garmin.na1400.info/routable.php en zoek daar naar Turkije (en het gebied waar je naar toe gaat). Met shift-slepen kun je een vakje maken om in te zoomen.

 

Mocht je het iets vinden dan kun je aldaar een kaart downloaden voor je Garmin.

 

Als je tijdens je vakantie over wegen komt die niet op deze kaart staan overweeg dan je tracks met de OSM community te delen hiervoor kun je hier terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NavCITY Turkije 2008

 

Nu beschikbaar : Routable kaarten van Turkije op Micro SD kaart en bruikbaar op alle toestellen die overweg kunnen met NT cartografie; nüvi, zumo, Colorado, map 60-reeks, eTrex Legend/Vista HCx, Edge 605/705.

De kaartdekking bevat de meest bevolkte en commerciële gebieden van Turkije. De kaarten gaan tot huisnummer-niveau voor Istanbul en Ankara (%16), de rest van het bewoonde gebied is tot op straatdetail ontwikkeld. In totaal werden 550.000 km aan wegen in kaart gebracht, waaronder het nationale wegennet. De kaart bevat 185.000 POIs, allen gecontroleerd en toegevoegde gedurende 2 voorbije jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal,

 

over drie weken op vakantie naar Turkije en wil daar heel graag gaan cachen maar weet niet zeker

of dat gaat lukken met de spullen die ik nu heb. ik heb een garmin oregon 200...

De GPS alleen is voldoende om te cachen. :thumbup:

Kaarten zijn optioneel.

Als het je niet lukt om digitale kaarten te krijgen kan je overwegen om op een papieren kaart kruisjes te zetten op de plaats waar de cache ongeveer ligt, daar heen te gaan over de wegen die op de papieren kaart staan en dan met je GPSr verder te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...