tonygils Geplaatst 3 juli 2009 Share Geplaatst 3 juli 2009 ik wilde vandaag GC16CG9 'er was eens' gaan lopen, maarja gc ligt plat. Heeft iemand deze nog in GSAK staan? alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 juli 2009 Share Geplaatst 3 juli 2009 Probeer het eens met behulp van de info in dit berichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonygils Geplaatst 3 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2009 lukt helaas niet. krijg dat de pagina niet kan worden weergegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fiorinda Geplaatst 3 juli 2009 Share Geplaatst 3 juli 2009 Ik heb hem wel in GSAK staan, maar die is voor het laatst geupdate in maart. Als je hem wilt hebben, moet je maar even een gil geven waar ik het heen kan sturen. Ik ga er wel zo vandoor, dus als je lang wacht, lukt het me niet meer om hem te sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonygils Geplaatst 3 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2009 (bewerkt) edit tnx 3 juli 2009 bewerkt door tonygils Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fiorinda Geplaatst 3 juli 2009 Share Geplaatst 3 juli 2009 Het mailtje is onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zendmasters Geplaatst 3 juli 2009 Share Geplaatst 3 juli 2009 Modje (Of Tony Gils zelf natuurlijk), Tipje: ik zou het mailadres verwijderen, bericht is verstuurd en nodeloos een mailadres op het www laten staan levert misschien problemen (lees SPAM) op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 3 juli 2009 Share Geplaatst 3 juli 2009 we hebben hem zelf gisteren geprint, maar let op: er was laatst een verandering van gegevens/waypoint doorgevoerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonygils Geplaatst 3 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2009 (bewerkt) fiorinda en powk bedankt! op naar de cache:P zendmasters, zou je kunnen doorgeven wat er gewijzigd is aub? 3 juli 2009 bewerkt door tonygils Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zendmasters Geplaatst 3 juli 2009 Share Geplaatst 3 juli 2009 zendmasters, zou je kunnen doorgeven wat er gewijzigd is aub? PM gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden